تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه نهایی کارشناسی ارشد ۹۷ اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد نا پیوسته سال ۹۷  از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و داوطلبان برای آگاهی از وضعیت خود می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد ۱۵۴ هزار و ۳۸۳ نفر است.

توکلی ادامه داد: از  ۵۷۵ هزار و ۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون، ۲۸۸ هزار و ۹۰ نفر زن و ۲۸۶ هزار و ۹۱۶ نفر مرد هستند؛ در واقع ۵۰.۱۰ درصد حاضرین در جلسه زن و ۴۹.۹۰ درصد مرد هستند همچنین از میان داوطلبان حاضر ۹۹.۸۲ درصد مجاز به انتخاب رشته شدند و  ۳۸ هزار و ۸۷۷ نفر در دو کدرشته امتحانی مجاز شده اند.

وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان بیان کرد: مدارک لازم و تاریخ ثبت‌نام روی سایت دانشگاه محل قبولی بارگذاری شده است و در صورتیکه چنین اطلاعاتی در سایت دانشگاه محل قبولی افراد قرار نگرفته باشد داوطلبان می‌توانند در روز‌های چهارشنبه ۱۴ شهریور، شنبه ۱۷ و یکشنبه ۱۸ شهریور ماه با در دست داشتن مدرک لازم به محل قبولی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه نهایی کارشناسی ارشد ۹۷ اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..