تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدیه در خانه خاله خانم شبی 300 هزار تومان می گرفتند!

ساعت 24-ازدواج اجباری باعث شد مهدیه در خانه خاله مهشید در اختیار مردان باشد.

نوآوران آنلاین- زن ۲۱ساله پس از انتقال به دادسرا در اتاق بازپرس حاضر شد و گفت: ۱۷ ساله بودم که عاشق پسری از اهالی روستایمان شدم؛ من و میثم به دور از چشم خانواده هایمان همدیگر را ملاقات می کردیم و گاهی نیز در خارج از روستا، وقتمان را در کنار یکدیگر سپری می کردیم.

این زن ادامه داد: ارتباط من و میثم یک سال طول کشید، دیگر هیچ چیز بین ما نمانده بود و من چندین بار به دور از چشمان پدر و مادر میثم به خانه او رفتم اما اجازه ندادم که زودهنگام عروسم کند تا این که پسردایی ام به خواستگاری ام آمد.

مهدیه ادامه داد: در همین روزها که مادرم به ارتباط من و میثم پی برده بود، برای جلوگیری از آبروریزی، به اجبار مرا پای سفره عقد نشاند و من و پدرام در حالی با هم ازدواج کردیم که هیچ علاقه ای به او نداشتم و احساس شکست می کردم.

این زن بیان کرد: نمی خواستم با پدرام زندگی کنم. وقتی دخترم به دنیا آمد ما به شهری دیگر مهاجرت کردیم ولی به خاطر اختلافات خانوادگی، همسرم مرا رها کرد و به مکان نامعلومی رفت؛ من هم که نمی توانستم هزینه های زندگی را تأمین کنم، در خانه یکی از بستگانم ساکن شدم و با زن معتادی به نام خاله مهشید که در همسایگی ما زندگی می کرد، آشنا شدم.

وی گفت: با تعارف او و برای اولین بار هروئین مصرف کردم تا این که آن زن پیشنهاد خودفروشی شرعی داد. در ابتدا قبول نکردم اما سپس با اکراه پذیرفتم و پس از مدتی به این کار عادت کردم و اگر شبی را در آغوش مردی نمی گذراندم احساس بدی به من دست می داد.

وی ادامه داد: در حالی که برای گذراندن یک شب با هر مردی 300 هزار تومان دریافت می کردم پلیس Police به خانه خاله مهشید آمد و من و چندین زن دیگر که خدمات جنسی ارائه می دادیم را دستگیر کردند.

با دستور بازپرس این زن به بازداشتگاه منتقل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدیه در خانه خاله خانم شبی 300 هزار تومان می گرفتند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..