تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قنبرپور: با جواد نکونام برای تغییر تاریخ بازی صحبت کردم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ،مصطفی قنبرپور سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز دوشنبه گفتگویی با جواد نکونام سرمربی تیم نساجی قائمشهر داشتیم تا درباره تغییر زمان بازی 2 تیم تبادل نظر داشته باشیم.

ضرورت این تغییر زمان به دلیل جلو افتادن بازی با الدحیل مطرح شد و علاوه بر آن، می‌‌خواستیم فاصله بین دو بازی حداقل به پنج روز برسد.

وی ادامه داد: در این ارتباط شایسته بود که جدا از روال اداری معمولی که انجام می‌شود، صحبتی هم با خود نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان که هدایت نساجی را بر عهده دارد، داشته باشیم.

جواد نکونام نیز موافقت خود را برای برگزاری بازی در روز 21 شهریور اعلام و ابراز امیدواری کرد که این مساله بتواند به نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان کمک کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: جواد نکونام از بازیکنان با اخلاق فوتبال ما بوده است و حالا هم یک مربی جوان موفق است و در همین گفتگو هم از حسن نیت وی تشکر کردیم. به نظر ما، حضور نساجی قائمشهر به عنوان یک تیم ریشه‌دار و با سابقه در لیگ برتر یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است. ضمن اینکه مازندران با این همه فوتبالیست خوب، استحقاق بیش از این را هم دارد. نکونام همچنین ابراز امیدواری کرد، نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان موفق باشند.

قنبرپور در پایان افزود: به این ترتیب تغییر زمان بازی 2 تیم از سوی باشگاه و سازمان لیگ و با همکاری باشگاه نساجی قائمشهر دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دایی از حقش گذشت و فقط خواهان تسویه حساب مالیاتی بود

تغییر ساعت دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر

دروغ بزرگ مدیران باشگاه پرسپولیس فاش شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قنبرپور: با جواد نکونام برای تغییر تاریخ بازی صحبت کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..