تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

برترین‌ها: وقتی مدت طولانی یک جا زندگی می‌کنید، به همه چیز‌های اطرافتان عادت می‌کنید و ممکن است دنیا بسیار کوچک و ساده به نظرتان برسد و حتی نتوانید تصور کنید که مردم یک جای دیگر دنیا می‌توانند رنگین کمان دایره‌ای ببینند یا در میان امواج مربعی شنا کنند! چه کسی می‌داند شاید چیز شگفت انگیزی هم در نزدیکی محل زندگی شما اتفاق بیفتد و از آن بی خبر باشید.

ابر‌هایی شبیه امواج دریا


این پدیده ناپایداری کلوین هلمهولتز (Kelvin-Helmholtz) نام دارد و در مناطق کوهستانی رایج است که باد‌های قدرتمند با صخره‌ها برخورد می‌کنند و این ابر‌های فوق العاده را تشکیل می‌دهند.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم این علامت جادوی سیاه از هری پاتر است؟

«خورشید سیاه» واقعا ترسناک است، اما چیز عجیبی نیست، دسته‌ چند هزارتایی سار‌های سیاه مهاجر است که در بهار در آسمان دانمارک دیده می‌شوند.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم وقتی مکس دیوانه واقعی می‌شود

طوفان شن در استرالیا که به طول ۹۶۰ کیلومتر و عرض ۴۸۰ کیلومتر گسترش یافت.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

می‌توانید روی سطح این اقیانوس دوز بازی کنید


این پدیده که با نام امواج صلیبی شناخته می‌شود آنقدر که فکر می‌کنید اسرارآمیز نیست و معمولا وقتی اتفاق می‌افتد که دو سیستم از موج‌های دریا در زاویه‌ای نزدیک به عمود با یکدیگر تداخل کنند و بیشتر در اقیانوس و نزدیک به ساحل رایج است. پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم گل‌های یخی

این روبان‌های یخی روی ساختار‌های توخالی مثل ساقه گیاهان مرده یا نرده‌های فلزی شکل می‌گیرد که بخارآب از میان آن‌ها بیرون می‌آید و یخ می‌زند.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

مورچه‌هایی که علامت سوال تشکیل دادند

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم توده‌های یخ راه‌راه

توده‌های یخ شناور راه‌راه در قطب جنوب چیز عجیبی نیست و به خاطر واکنش لایه‌های برف به شرایط مختلف تشکیل می‌شود. مثلا، نوار‌های آبی وقتی ایحاد می‌شوند که آب درز‌های یخ را پر می‌کند و به سرعت منجمد می‌شود.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

گردآتش


گردش سریع آتش به شکل گردباد زمانی اتفاق می‌افتد که گرمای شدید با باد‌های قوی گردابی از شعله‌های آتش ایجاد می‌کند.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

رنگین کمان دایره‌ای


رنگین کمان دایره‌ای دور خورشید و توسط کریستال‌های یخی موجود در اتمسفر ایجاد می‌شود که نور خورشید را می‌شکنند. گاهی این رنگین کمان دور ماه، ستاره‌های بزرگ و حتی سیاره‌ها ایجاد می‌شود. پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

نور داخلی


پرتوهای غروب آفتاب وارد غار می‌شود و یخ را مانند کهربا روشن می‌کنند.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

صخره‌های موج آریزونا


اینجا یکی از مکان‌های دنیاست که حس می‌کنید در یک سیاره دیگر هستید.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

بشقاب پرنده یا ابر‌های عدسی؟


ابر‌های عدسی در مناطق کوهستانی اتفاق می‌افتند و نسبتا سریع ظاهر و ناپدید می‌شوند. این ابر‌های منحصر به فرد ظاهرا ساکن هستند اما در واقع جریان باد و رطوبت هستند.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم

تلاقی رود‌های رون و آرو


 رود‌های رون و آرو در سوئیس تلاقی کرده و یک پدیده طبیعی خیره کننده ایجاد می‌کنند. رنگ آب آن‌ها کامل متفاوت است و وقتی به هم می‌پیوندند، رود نهایی به رنگ رودخانه رون درمی‌آیند.

پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیده‌های منحصر به فردی که بیشترمان ندیده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..