تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط تولید جنرال موتورز چین، به دلیل باتری بی‌کیفیت متوقف شد

پس از تأیید شدن کیفیت نامناسب باتری‌های چینی A123، خط تولید بیوک Velite 6 محصول جنرال موتورز در چین، متوقف شد.

مقامات جنرال موتورز آمریکا برنامه‌ای کامل برای عرضه‌ی ۱۰ مدل پلاگین هیبرید جدید تا سال ۲۰۲۰ در کشور چین تدارک دیده‌اند که به‌نظر می‌رسد این برنامه خیلی زود به‌دلیل بدقولی چینی‌ها، با مشکل مواجه شده است.

buick Velite 6

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، شرکت چینی A123 Systems که مسئولیت تأمین باتری‌های لازم برای خودروهای پلاگین هیبرید جنرال موتورز در این کشور برعهده دارد، بر اساس معیارهای آمریکایی‌ها فعالیت نمی‌کند و باتری‌های تولیدی این شرکت، مجوز لازم برای نصب در خودروهای جنرال موتورز را کسب نکرده است.اولین خودرویی که تحت تأثیر مستقیم این اتفاق قرار می‌گیرد، پلاگین هیبرید بیوک Velite 6 است. فرآیند تولید و مونتاژ این مدل از ماه آینده هدف‌گذاری شده بود، اما باتوجه به عملکرد نامناسب A123، تولید این مدل به‌تاریخ نامعلومی تغییر داده شده است. سدان بزرگ کادیلاک CT6 پلاگین هیبرید و مدل شهری کوچک Bajoun E100 از دیگر محصولات جنرال موتورز در چین هستند که با فروش ۲۲ هزار دستگاه، گزارشی مبنی بر توقف تولید این دو مدل به‌دلیل باتری نامناسب منتشر نشده است.

A123 Systems

مقاله‌ی مرتبط:

مشکل باتری‌های A123 مربوط به سیاست‌های مشخص خودروسازان در چین است. معمولاً شرکت‌های مختلف به‌دلیل هزینه‌های کم تولید و کیفیت قابل قبول، خط تولید خود را در چین عملیاتی می‌کنند اما اگر نظارت کامل بر روند تولید وجود نداشته باشد، مشکلاتی مانند باتری‌های A123 هم به‌وجود خواهد آمد. در واقع چینی‌ها در شرایط نبود نظارت کامل، میانبر‌های جدیدی انتخاب می‌کنند و حاصل آن چیزی جز کاهش کیفیت و تولید محصول نامناسب با معیارهای اصلی شرکت سفارش‌دهنده خواهد بود. مقامات جنزال موتورز به‌همین راحتی نمی‌توانند با سامسونگ SDI یا توشیبا قرارداد جدید امضاء کنند؛ درواقع آمریکایی‌ها موظف به نصب باتری‌های چینی در محصولات تولیدی خود در این کشور شده‌اند. اگر امکان تغییر تأمین‌کننده‌ی باتری هم وجود داشت، تولید بر اساس معیارهای جنرال موتورز در شرکتی جدید زمان زیادی می‌طلبد و درهر صورت، وعده‌ی تحویل خودروهای جدید محقق نخواهد شد.

در حال حاضر مقامات جنرال موتورز علاوه بر نیاز به باتری باکیفیت برای بیوک، باید نظارت بر خط تولید A123 یا دیگر شرکت‌های چینی را هم بیشتر کنند. اگر آمریکایی‌ها به هدف تعیین شده خودروهای پلاگین هیبرید تا سال ۲۰۲۰ دست پیدا نکنند، به‌ناچار باید از اعتبار خودروهای برقی دیگر برندها استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط تولید جنرال موتورز چین، به دلیل باتری بی‌کیفیت متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..