تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمنده عراقی: سعودی باید برود؛ ایران بهترین دوست ماست +فیلم

عراقیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند سالیست که با حسنه‌تر شدن روابط دو کشور شیعی ایران و عراق و رونق گرفتن مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی، در آستانه ماه محرم، مطالبی بی اساس و شایعاتی دروغین و اغلب تکراری در راستای اختلاف افکنی و تفرقه بین دو کشور شیعه‌ی ایران و عراق در فضای مجازی منتشر می‌شود،  اما چیزی که در این میان به وضوح نمایان است و سبب سرخوردگی فتنه‌گرانِ اختلاف افروز شده، بصیرت مردم دو کشور در این موضوع و خاموش کردن شعله‌ی فتنه و تفرقه در این ماجرا و افزایش پیوند دوستی میان مردم و مسئولین دو کشور است.

ان‌شاءالله امسال نیز حضور عاشقان و دلدادگان حسینی از سراسر جهان در مراسم پیاده روی اربعین، موجب نمایش اقتدار شیعیان در دنیا و رسوایی دشمنان شیعه، به ویژه وهابیت و سلفیت و آمریکا و سایرین خواهد شد.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن رزمنده‌ی عراقی در حالی که پرچم کشور عزیزمان را در دست دارد، خطاب به این افراد پست اختلاف افکن و کسانی که خواستار مکدر کردن روابط ایران اسلامی و عراق هستند، می‌گوید:

به کسانی که میگویند ایران باید برود میگوییم که سعودی باید از عراق برود ، ایران بهترین دوست ماست و این پرچم در قلب من جای دارد.

بیشتر بخوانید: پشت پرده خبرسازی‌ها درباره گردشگران عراقی چیست؟+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمنده عراقی: سعودی باید برود؛ ایران بهترین دوست ماست +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..