تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردیابی خرید آفلاین کاربران توسط گوگل و مسترکارت

ردیابی خرید آفلاین کاربران توسط گوگل و مسترکارت

فناوری اطلاعات > اینترنت - گوگل و مسترکارت بدون اجازه و به‌صورت غیرقانونی خرید آفلاین کاربران را ردیابی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، دیتای دارندگان مسترکارت به نوشته بلومبرگ در یک معامله مخفی توسط گوگل ردیابی شده و با استفاده از ابزار موسوم به Store Sales Measurement گرایش خریداران گزارش می‌شود.{لینک}

نکته مهم این است که هیچ‌کدام از دو کمپانی کاربران خود را در جریان این کار قرار نداده‌اند و برای مسترکارت بدین معناست که دیتای 2 میلیارد کاربر بدون اجازه ردیابی می‌شود.

«کریستین بانان» از مرکز اطلاعات حریم خصوصی الکترونیک دراین‌باره گفت:" کاربران انتظار ندارند مسترکارت بفهمد چه چیزی را به‌صورت فیزیکی (حضور در فروشگاه و پرداخت باکارت) و چه چیزی را به‌صورت آنلاین می‌خرند."

سال گذشته گوگل با رونمایی از ابزار مذکور اعلام کرد به 70 درصد از کارت‌های اعتباری کاربران آمریکایی دسترسی دارد و به نوشته «Nilson Report» 25 درصد از نقل و انتقالات مالی آمریکایی‌ها با مسترکارت انجام می‌شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردیابی خرید آفلاین کاربران توسط گوگل و مسترکارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..