تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمبر طرح تحول صنعت دریایی کشور رونمایی شد

در حاشیه برگزاری آیین رونمایی از طرح تحول صنعت دریایی کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد.

به گزارش شمانیوز ، در این مراسم که روز دهم شهریور ماه در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد، دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و امیر دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی حضور داشتند.

تمبر مذکور از سوی دکتر شریعتمداری  ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و حاضرین بر حاشیه آن مطالبی را به یادگار نگاشتند.

شایان ذکر است این طرح در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی و براساس مصوبات نهمین جلسه شورای عالی صنایع دریایی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور در راستای جایگزینی شناورهای استیجاری، سکوهای نفتی، شناورهای مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته و براساس آن سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، تولید تعدادی از شناورهای مرتبط با وزارت نفت و سازمان بنادر و دریانوردی را در دستور کار قرار داده است.

 

منبع: روابط عمومی شرکت ملی پست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمبر طرح تحول صنعت دریایی کشور رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..