تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیابی شماره سرویس اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) امکان‌پذیر شد

بازیابی شماره سرویس اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) امکان‌پذیر شد

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، مشترکان سرويس اينترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) که به دلايلي مانند فراموش کردن شماره، امکان دسترسي به آن را ندارند، مي‌توانند با وارد کردن شماره ملي و کد IMEI مودم، از شماره خود مطلع شوند.

اطلاع از شماره اينترنت پرسرعت ثابت (TDLTE)، از سه روش نرم افزارکاربردي ايرانسل من، نسخه وب اين نرم افزار به نشاني my.irancell.ir و کد دستوري امکان‌پذير است.

نسخه موبايلي نرم افزار کاربردي «ايرانسل من»

کاربران نسخه موبايل نرم افزار کاربردي ايرانسل من مي‌توانند به قسمت «اضافه کردن حساب جديد» مراجعه و روي لينک «شماره اينترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کليک کنند. در اين مرحله، با وارد کردن شماره ملي و کد IMEI مودم، شماره TD-LTE در صفحه باز شده نشان داده مي‌شود. دريافت و نصب اين نرم افزار کاربردي از وب‌سايت ايرانسل به نشاني irancell.ir/myirancell امکان‌پذير است.

  

همچنين آن دسته از مشترکان ايرانسل که کاربر اين نرم افزار کاربردي نيستند نيز مي‌توانند از طريق صفحه ورود اين نرم افزار و کليک روي لينک «شماره اينترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» به شماره TD-LTE خود دسترسي پيدا کنند:

 

مراجعه به my.irancell.ir

مشترکان سرويس TD-LTE ايرانسل همچنين مي‌توانند با مراجعه به نسخه وب نرم افزار کاربردي ايرانسل‌من به نشاني my.irancell.ir، در صفحه ورود بر روي لينک «شماره اينترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کليک کرده و در صفحه بعد، شماره IMEI مودم و شماره ملي خود را وارد کنند تا شماره TD-LTE در اختيارشان قرار گيرد.

 

شماره‌گيري کد دستوري

علاوه بر روش‌هاي بالا، امکان دريافت شماره TD-LTE از طريق کد دستوري نيز وجود دارد. براي اين کار، لازم است است کاربر کد دستوري*555*8*8# را شماره‌گيري کرده و در مراحل بعد، کد ملي و IMEI مودم را وارد کند.

همچنين مي‌توان با شماره‌گيري کد زير، به طور مستقيم شماره TD-LTE را دريافت کرد:

*555*8*8* کدملي*IMEI#

 

در همه روش‌هاي بالا، وارد کردن شماره IMEI مودم و شماره ملي مالک آن الزامي است. شماره IMEI کد اختصاصي مودم است که زير مودم و نيز روي جعبه آن درج شده است.

ايرانسل به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترين شبکه اينترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، اين سرويس را مرداد ماه 95 در مشهد مقدس راه‌اندازي کرد و تاکنون 150 شهر  ايران را تحت پوشش آن قرار داده است.

اينترنت نسل چهار ثابت يا TD-LTE در حقيقت آخرين نسل اينترنت ثابت است و بهترين گزينه بي‌سيم براي تامين اينترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌هاي تجاري و همچنين منازل مسکوني به شمار مي‌رود. اين سرويس در مقايسه با ساير سرويس‌هاي موجود اينترنت ثابت از جمله ADSL، تجربه سرعت بالاتري را براي کاربر به ارمغان مي‌آورد و محدوديت‌هايي مانند فناوري قديمي، محدوديت مکاني و عدم امکان جابجايي مودم، نياز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفيت خالي در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پايداري بالايي در آپلود و دانلود برخوردار است.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیابی شماره سرویس اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) امکان‌پذیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..