تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام تحسین‌ برانگیز دو پلیس مهربان! +عکس

اقدام تحسین‌ برانگیز دو پلیس مهربان! +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کشور هلند یک مادر به دلیل افت آنی قند خون به بیمارستان منتقل می شود و دو پلیس هلندی بعد از اینکه این مادر را به بیمارستان انتقال می دهند، برای ۵ فرزند او در خانه اش غذا درست می کنند و یکی از پلیس ها هنگام شستن ظرف همکارش یک عکس سلفی می گیرد و پستی با عنوان  "روی دیگر پلیس بودن"  را در صفحه فیس بوک‌اش منتشر میکند.

کاربران پس از مشاهده پست این پلیس های مهربان در شبکه های اجتماعی درباره اقدام آنها صحبت می کنند که پس از انتقال یک مادر به بیمارستان در خانه این زن می مانند و برای 5 فرزند او غذا درست می کنند.

در ادامه می توانید پست فیس بوکی این پلیس های مهربان را مشاهده کنید.

اقدام تحسین‌ برانگیز دو پلیس مهربان! +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام تحسین‌ برانگیز دو پلیس مهربان! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..