تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیما کرمی با عذرخواهی ایرانیوم پست اینستاگرامی خود را اصلاح کرد

نیما کرمی با عذرخواهی ایرانیوم پست اینستاگرامی خود را اصلاح کردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حواشی به وجود آمده بر سر حضور دو مهمان در برنامه ايرانيوم و انتقادهای وارد شده به تهيه آن قسمت از برنامه، نيما كرمی در يادداشتی انتقادی به اظهار نظر درباره اين برنامه پرداخت. البته عوامل برنامه ايرانيوم هم خود در برنامه ای جداگانه به بررسی ابعاد اين انتقادات و به نوعی‌عذرخواهی از سوء تفاهم های پيش آمده پرداختند.

با اين حال نقد نيما كرمی بر برنامه ايرانيوم به مذاق برخی خوش نيامد و كرمی مورد انتقاد قرار گرفت. نيما كرمی هم پس از عذرخواهی عوامل برنامه ايرانيوم، پست اينستاگرامی‌خود را به شرح زير اصلاح كرد.

نیما کرمی با عذرخواهی ایرانیوم پست اینستاگرامی خود را اصلاح کرد

با سلام . در اینکه برنامه سازی در رسانه ملی ، امروز بسیار کار سختی است و من و تمام دوستانم در تلاشیم که بهترین لحظات را برای مخاطب بسازیم شکی نیست. نقدی در روزهای گذشته بر برنامه ایرانیوم نوشتم که غیر دلسوزی چیزی نبوده است ، اما گویا برداشت صفحات زرد فضای مجازی و تیترهایی که با مفهوم پست من در تضاد بوده است منجر به برداشتهای غلط از نقد اینجانب شده که اینجا بیان میکنم مطلب بنده تنها نقدی است به برنامه سازی که بی شک نکته ها و کارهای فاخر در آن بسیار است. همین که در روز بعد خود برنامه سازان مورد نظر هم خود به بیان این موضوع میپردازند جای مباهات بسیار دارد و تبریک که ما نقد پذیریم . امروز باید بگویم من و همکارانم با تمام تلاش برای ارتقا روز افزون خود و برنامه هامان گام برمیداریم و روز به روز سعی در افزایش توان برنامه سازی رو به جلوی رسانه ملی خواهیم داشت .

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیما کرمی با عذرخواهی ایرانیوم پست اینستاگرامی خود را اصلاح کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..