تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر و دختری که طعمه ۱۷ مرد شیطان صفت شدند

شیما و مادرش پس از اینکه برای آخرین بار صیغه مردان هوس باز می شدند، دچار سرنوشت وحشتناکی شدند.

به گزارش بولتن نیوز، شیما، ۳۰ ساله در حالی که همراه مادرش در مقابل بازپرس قرار گرفته بود، گفت: آن روزها من ۱۰ سال بیشتر نداشتم که پدرم را در یک نزاع به قتل رساندند. پدرم بدهکاری زیادی داشت که جانش را هم سر همین بدهکاری ها گذاشت.

وی ادامه داد: در همین روزها مادرم به سوی مصرف موادمخدر کشیده شد. به خاطر وضعیت خاصی که بر زندگی ما حکمفرما بود، خواستگاران زیادی نداشتم؛ اگر جوانی هم به خواستگاری ام می آمد با دیدن مادرم و وضعیت به هم ریخته زندگی مان دیگر پشت سرش را هم نگاه نمی کرد. ۲۵ ساله بودم که برخلاف میل باطنی ام با جوان معتادی ازدواج کردم تا حداقل سربار مادرم نباشم.

شیما ادامه داد: وقتی می دیدم که او چگونه برای تامین هزینه های مواد رنج می کشد، قلبم فرو می ریخت ولی متاسفانه اعتیاد همسرم موجب شد تا من هم به مصرف مواد آلوده شوم. در همین روزها بود که دختری هم به دنیا آوردم اما همواره با شوهرم به دلیل سوء رفتارهایش درگیری داشتم. به ناچار از او طلاق گرفتم و دوباره با دخترم نزد مادرم بازگشتم.

این زن 30 ساله بیان کرد: وضعیت زندگی برای من و مادرم بسیار دشوار شده بود تا اینکه تصمیم گرفتیم خانه پدری را به خانه فساد تبدیل کنیم و برای تامین هزینه های مواد مخدر خود را در اختیار مردان شیطان صفت بگذاریم.

وی ادامه داد: این تصمیم را عملی کردیم و در روز صیغه چندین مرد می شدیم و از هر کدام حداقل 100 هزار تومان دریافت می کردیم تا اینکه روزی دو مرد به عنوان مشتری به خانه آمدند اما ناگهان روی ما چاقو کشیدند و در ادامه 15 مرد دیگر وارد خانه شدند و به صورت دسته جمعی به من و مادرم تجاوز کردند.

وی با چشمانی گریان ادامه داد: آن ها انقدر به این حرک شیطانی خود ادامه دادند که مادرم از هوش رفت. پس از ساعتی در حالی که هیچ لباسی بر تن نداشتیم از خانه گریختند و رفتند.

شیما گفت: پس از این ماجرا من و مادرم تصمیم گرفتیم که توبه کنیم و اکنون برای تنظیم شکایت علیه آن 17 مرد شیطان صفت به اینجا آمده ایم.

بازپرس در ادامه دستور شناسایی عاملان این پرونده سیاه را صادر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر و دختری که طعمه ۱۷ مرد شیطان صفت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..