تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام سفر به عتبات در دهه اول محرم از فردا آغاز می‌شود

آقایی گفت: ثبت نام سفر به عتبات در دهه اول محرم از فردا آغاز و هزینه سفر زائران با نرخ جدید محاسبه می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام سفر به عتبات و عالیات در دهه اول محرم اظهار کرد: از روز یکشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۹ صبح ثبت نام گروه‌های دهه اول محرم در ۲۵۰۰ دفتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور آغاز می‌شود و متقاضیان از بیست و یکم تا سی و یکم شهریورماه به عتبات اعزام می‌شوند.

وی افزود: با افزایش قیمت ارز و با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از هزینه‌های سفر، هزینه‌های ارزی است، مبلغی که بابت هزینه‌های اسکان، تغذیه، حمل و نقل زائر پرداخت می‌شود، افزایش پیدا کرده و در حدود ۲ برابر شده‌ است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: افرادی که از ۱۱ شهریور ماه اعزام می‌شوند، هزینه سفرشان با نرخ جدید ارز محاسبه می شود.

گفتنی است؛ قیمت سفر به عتبات عالیات به صورت زمینی با ۴۰ درصد افزایش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و به صورت هوایی با ۶۰ درصد افزایش از ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام سفر به عتبات در دهه اول محرم از فردا آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..