تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفان حزب «جایگزین برای آلمان» خواستار نظارت قانونی بر این حزب

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، در حالی که چند روزی از درگیری میان پلیس با تظاهرات کنندگان راست افراطی در شهر «کِمنیتس» ایالت زاکسن آلمان می گذرد، امروز، تظاهر کنندگان چپ گرا در این شهر نیز در مقابله با نژادپرستی اعتراض کردند. یک جوان آلمانی که در اقدام معترضانه امروز شرکت کرده بود، اظهار داشت: بعد از قتل آن جوان سی و پنج ساله در روز یکشنبه گذشته در این شهر، دیگر هر کسی می ترسد که نکند این حادثه دوباره تکرار شود. 

یک پیرزن آلمانی هم گفت: انتظار ما آن است که راستگرایان نتوانند از این مقتول، استفاده ابزاری کنند و این طور بگویند که آهای یک آلمانی به قتل رسیده است. آنها خودشان، فاشیست هستند و شاید خودشان نمی دانند که دارند به این وسیله، خط فکری خود را منتشر می کنند. باید بپرسیم که مطبوعات و تلویزیون و در کل رسانه ها چه می کنند؟ آنها همه فقط به قتلی که در کمنیتس اتفاق افتاد، پرداخته اند. در صورتی که این کار بی معناست.
یک جوان آلمانی هم گفت: واقعا وقتی به عملکرد حزب راستگرای «جایگزین برای آلمان» نگاه می کنیم و می بینیم که تک تک بازیگران آنها چطور نفرت و فتنه انگیزی را رواج می دهند، متوجه می شویم که آنها به دنبال ایجاد شکاف در کشورمان هستند. نزدیکی (فکری و عملی) آنها به اندیشه های راست افراطی، دیگر، عیان شده است و به همین علت برای من بسیار روشن است که اداره حفاظت از قانون اساسی فدرال آلمان باید خودش را در این لحظه نشان دهد و این حزب را به طور کامل تحت کنترل و نظارت خود قرار دهد و امروز، کاملا روشن شده است که کسی که از حزب «جایگزین برای آلمان» حمایت می کند در واقع دارد از راستگرایان افراطی حمایت می کند و به همین علت باید به این وضع خاتمه داده شود.
یک زن آلمانی گفت: آنچه در ارتباط با این مساله روشن است آنکه این تنها مساله ایالت زاکسن آلمان نیست بلکه مشکل کل جامعه (آلمان) است و این وظیفه اصلی و محوری دولت جمهوری فدرال آلمان و نیز وزارت کشور است که با آنهایی که ظرف سالهای گذشته به فتنه انگیزی و تحریک پرداختند و در سراسر آلمان، مردم را به انجام اعمال تحریک آمیز برانگیزاندند، برخورد کند.
گفتنی است بر روی برخی از پلاکاردهای مخالفان نژادپرستی و فعالیت حزب «جایگزین برای آلمان» در راهپیمایی امروز نوشته شده بود: «کمنیتس» جای نازیها نیست و جایگزین ما (برای حزب جایگزین برای آلمان) انسجام و همبستگی است.
در پلاکاردی دیگر هم آمده بود: هیچگاه به حزب «جایگزین برای آلمان» تریبون نخواهیم داد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفان حزب «جایگزین برای آلمان» خواستار نظارت قانونی بر این حزب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..