تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرملین احتمال دیدار پوتین و ترامپ در پاریس را رد نکرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کرملین احتمال دیدار پوتین و ترامپ در پاریس را رد نکرددیمیتری پسکوف روز شنبه به خبرنگاران گفت: هنوز مشخص نیست که پوتین و ترامپ در مراسم یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول در پاریس شرکت خواهند کرد یا برنامه دیگری دارند، بنابراین سخن گفتن درباره احتمال دیدار آنها زودهنگام است.
به گزارش خبرگزاری اینترفاکس، پسکوف پیشتر از احتمال شرکت رئیس جمهوری روسیه در مراسم یکصدمین سالروز پایان جنگ اول جهانی که روز 11 ماه نوامبر (20 آبان ماه) در پاریس برگزار می شود، خبر داده بود.
در همین حال برخی رسانه های روسی از جمله خبرگزاری تاس به برنامه سفر ترامپ به پاریس برای شرکت در مراسم یکصدمین سالروز پایان جنگ اول جهانی اشاره کردند.
در این گزارش به نقل از دفتر مطبوعاتی کاخ سفید گفته شد: ترامپ با شرکت در مراسم پاریس یاد سربازان کشته شده آمریکایی در جنگ جهانی و نیز جنگ های دیگر را گرامی خواهد داشت.
پوتین و ترامپ ا‌واخر تیر ماه امسال برای نخستین بار در هلسینکی پایتخت فنلاند دیداری دوجانبه داشتند و درباره برخی مسائل بین المللی ازجمله مساله سوریه و وضع روابط دو جانبه گفت وگو کردند.
روابط روسیه و آمریکا تیره است و واشنگتن بیش از 55 بسته تحریمی علیه مسکو وضع کرده است.
رییس جمهوری روسیه بارها اعلام کرده است که خواهان بهبود روابط با آمریکاست و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز پی در پی از تمایل خود برای افزایش دیدارها میان مسئولان دو کشور سخن گفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرملین احتمال دیدار پوتین و ترامپ در پاریس را رد نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..