تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری کلاهبرداری با عنوان فروش نرم افزار هک

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: فردی که با تبلیغ تحت عنوان فروش نرم افزار هک شبکه‌های اجتماعی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  تسنیم، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید مصطفی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی تبلیغ فروش نرم افزار هک شبکه‌های اجتماعی می‌کند و از کاربران کلاهبرداری می‌کند بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی نرم افزار و تبلیغات فرد مجرم مشخص شد برنامه مورد ادعا کارایی نداشته و صرفا به قصد کلاهبرداری از شهروندان است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با انجام اقدامات تخصصی عامل انتشار نرم افزار که در کانال‌های زیادی اقدام به تبلیغ می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه دانلود، خرید و استفاده از نرم افزارهای هک جرم محسوب می‌شود تمام این نرم افزارها ابزاری برای سرقت و یا کلاهبرداری از کاربران نیز هستند. به کاربران توصیه می‌شود به این تبلیغات کذب در شبکه‌های اجتماعی اعتنا نکنند.

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی با چک‌های سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: ماموران انتظامی شهرستان تیران و کرون 2 فرد کلاهبردار که قصد خرید سنگ به مبلغ 3 میلیارد ریال با چک‌های سرقتی را داشتند دستگیر کردند.

سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه افراد مشکوکی قصد خرید سنگ از مناطق صنعتی و سنگبری‌های "رضوان شهر" را دارند، بلافاصله گروه گشت انتظامی وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد این افراد قصد خرید سنگ به مبلغ 3 میلیارد ریال با چک های سرقتی را دارند که دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این رابطه 2 کلاهبردار دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری کلاهبرداری با عنوان فروش نرم افزار هک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..