تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره ایران با سوئیس برای احیای توافق ۱ میلیارد دلاری

یک مجله آمریکایی از مذاکرات طرف ایرانی با شرکت نفتی ویتول سوئیس جهت از سرگیری یک توافق نفتی یک میلیارد دلاری خبر داد و نوشت: احتمالا شرکت سوئیسی این توافق را کنار خواهد گذاشت.

بله گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، ایران به دنبال توسعه یا بازسازی توافقی ۱ میلیارد دلاری با گروه ویتول سوییس است.

بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، شرکت ملی نفت ایران در حال مذاکره با شرکت ویتول برای یک توافق مربوط به سال ۲۰۱۶ است که طی آن تجار توافق کرده بودند که معادل ۱ میلیارد دلار مبادله در برابر عرضه نفت آتی داشته باشند.

وال استریت ژورنال با انتشار این خبر از قول منابع آگاه نوشت: شرکت انرژی سوییسی احتمالا این توافق را متوقف خواهد کرد.

سخنگوی این گروه سوییسی گفته به همه تحریم‌های بین المللی متعهد هستند.

تهدید آمریکا علیه تجارت خارجی با ایران مورد انتقاد اروپایی‌ها قرار گرفته است. اتحادیه اروپا قانون مسدودسازی تحریم‌های آمریکا را به عنوان یک سپر دفاعی برای کمپانی‌های این قاره تصویب کرده اما سوییس یکی از اعضای این اتحادیه نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره ایران با سوئیس برای احیای توافق ۱ میلیارد دلاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..