تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جسد زن جوان در گونی / دستگیری قاتل در محل

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، ساعت 20:35 امشب ماموران گشت کلانتری 177 خاورشهر در جریان کشف جسدی در طبقه دوم خانه‌ای در منطقه اشرف‌آباد خاورشهر قرار گرفتند و به دنبال این خبر، نیروهای پلیس سریعاً در محل حاضر شدند.

براساس این گزارش ماموران پلیس زمانی که به محل کشف جسد رسیدند مشاهده کردند اهالی منطقه فردی را دستگیر کرده و او را به عنوان قاتل به ماموران پلیس تحویل دادند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد این مرد 28 ساله همسر 22 ساله خود را حوالی ساعت 19:30 شب در منزل خفه کرده و پس از قتل وی جسد را در گونی پیچیده و در حالی که آن را لای پتو پیچیده بود قصد خارج کردن جسد از منزل را داشت که توسط اهالی محل دستگیر شد.

سروان محمدعلی منصوری رئیس کلانتری 177 خاور شهر با اعلام این خبر افزود: اهالی محل در حالی از ماجرا مطلع شدند که برادرزاده 9 ساله قاتل که در طبقه اول ساکن بوده زمانی که به طبقه بالا می‌آید جسد زن عمویش را مشاهده می‌کند و فوراً موضوع را به یکی از مغازه‌داران محل اطلاع داده و او نیز با همراهی چند نفر از اهالی سریعاً در محل قتل حاضر شده و پلیس را در جریان ماجرا می‌گذارند.

به گفته رئیس کلانتری 177 خاورشهر تحقیقات تکمیلی در خصوص علت این قتل و انگیزه قاتل تحت نظارت بازپرس کشیک قتل در حال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جسد زن جوان در گونی / دستگیری قاتل در محل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..