تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات مهم درخصوص شستشوي چشم

نکات مهم درخصوص شستشوي چشم

خبرگزاري آريا – يک چشم پزشک با تاکيد بر اينکه نبايد چشم‌ها را با آب لوله‌کشي شست‌وشو داد، گفت: توجه نکردن به اين مسئله سبب زخم قرنيه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از فارس، ليلا غياثيان در مورد شستشوي چشم اظهارداشت:چشم‌ها را نبايد با آب لوله‌کشي شستشو داد و اين مسئله نه تنها در تهران بلکه در ساير نقاط نيز به دليل مواد موجود در آب سبب آسيب به چشم شده و در نتيجه مي‌تواند زخم قرنيه ايجاد کند، بنابراين شستشو با محلول شوينده و اشک مصنوعي توصيه مي‌شود.
وي بيان داشت:‌ از قديم شستشوي چشم با چاي رايج بوده که ايرادي براي چشم ندارد مشروط بر آنکه چاي داغ نباشد. همچنين در حالت عادي آب جوشيده ولرم براي شست‌و‌شوي چشم مناسب است.
اين چشم پزشک خاطر نشان کرد: استفاده از هر وسيله براي در آوردن جرم خارجي مانند موچين، ناخن انگشت، گوش پاک کن يا دستمال کاغذي خطرناک بوده و بايد از آن ها پرهيز کنيد.
غياثيان با بيان اينکه شست‌وشو با چاي مي‌تواند خاصيت‌هاي خوب و بدي را به همراه داشته باشد، گفت: گرماي چاي التهاب چشم را کاهش داده و مواد موجود در آن سبب جمع شدن عروق چشم مي‌شود، ولي اگر چاي در ظروف استريل و با پنبه استريل استفاده نشود، سبب عفونت چشمي خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات مهم درخصوص شستشوي چشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..