تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | کنایه‌ سیروس الوند به رضا عطاران

فیلم | کنایه‌ سیروس الوند به رضا عطاران

فرهنگ > سینما - سیروس الوند، کارگردان نام آشنای سینمای ایران، در بیستمین جشن سینمای ایران با پرفروش شدن بیشتر فیلم‌هایی که رضا عطاران بازی می‌کند، شوخی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیروس الوند، شامگاه شنبه 10 شهریور در بیستمین جشن سینمای ایران، زمانی‌که برای اهدای جایزه بخش تدوین روی صحنه حضور پیدا کرد، درباره وضعیت امروز سینمای ایران با کنایه به فروش بالای فیلم‌هایی که رضا عطاران در آن‌ها بازی می‌کند، گفت: «از من پرسیدند یک جمله راجع به سینمای امروز بگو، گفتم سینمای بسیار خوبیه ولی آدم وقتی صبح از خواب بلند می‌شود تا مسواک بزند جای خودش در آینه رضا عطاران را می‌بیند.»

مشروح گزارش مراسم بیستمین جشن سینمای ایران را بخوانید.

57243

دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | کنایه‌ سیروس الوند به رضا عطاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..