تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | وقتی نام نوید محمدزاده تالار وحدت را منفجر می‌کند

فیلم | وقتی نام نوید محمدزاده تالار وحدت را منفجر می‌کند

فرهنگ > سینما - صحنه اعلام نام نوید محمدزاده به عنوان برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیستمین جشن خانه سینما ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیستمین جشن سینمای ایران، شامگاه شنبه 10 شهریور در تالار وحدت با حضور سینماگران و چهره‌های مطرح هنری و فرهنگی برگزار شد.

در بخش اعلام برگزیدگان این جشن، نوید محمدزاده به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» انتخاب شد که با تشویق گرم و ممتد حاضران در تالار همراه شد.

57243

دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | وقتی نام نوید محمدزاده تالار وحدت را منفجر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..