تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچسترسیتی 2 - نیوکاسل 1/کلاغ ها باز هم دست خالی اتحاد را ترک کردند

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های منچسترسیتی و نیوکاسل از ساعت 21 به وقت ایران در هفته چهارم لیگ جزیره رو به روی هم قرار گرفتند که شاگردان گواردیولا با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

رحیم استرلینگ دقیقه هشت مسابقه، سیتیزن ها را پیش انداخت اما دی آندره یدلین دقیقه 30 بازی را برای کلاغ ها به تساوی کشاند. دقیقه 52 کایل واکر گل دوم سیتی را هم زد تا نیوکاسل همچون 9 بازی آخر خود در ورزشگاه اتحاد، بازنده شود.

درصد مالکیت توپ این مسابقه در حالی 78 به 22 به نفع سیتیزن ها بود که در سه هفته ابتدایی لیگ جزیره، منچسترسیتی بیشترین درصد مالکیت توپ و نیوکاسل کمترین درصد را در بین 20 تیم ایم لیگ در اختیار داشتند.

سیتی با این پیروزی 10 امتیازی شد و نیوکاسل یک امتیازی باقی ماند.

قبل از آغاز بازی، از وینسنت کمپانی به پاس یک دهه خدمت به منچسترسیتی، تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید:لسترسیتی 1 - لیورپول 2/تداوم صدرنشینی شاگردان کلوپ با چهارمین برد پیاپی

انتهای پیام/

پیروزی منچسترسیتی مقابل نیوکاسل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچسترسیتی 2 - نیوکاسل 1/کلاغ ها باز هم دست خالی اتحاد را ترک کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..