تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود شاگردان مهابادی با غلبه بر فولاد نوین

تسنیم: تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از ساعت 19 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله سوم جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف فولاد نوین اهواز رفت که این مسابقه با برتری 2 بر یک شهرداری خاتمه یافت.

تلاش دو تیم در 90 دقیقه قانونی مسابقه با تساوی یک - یک همراه بود تا بازی به وقت اضافه برسد. در طول 90 دقیقه، محمدرضا عبادی (37) برای شهرداری و حجت چهارمحالی (37) برای فولاد نوین گلزنی کردند. ایمان شوربایی (116) گل دوم شهرداری را به ثمر رساند تا شاگردان داود مهابادی به مرحله یک‌ شانزدهم نهایی راه یابند.

در سایر دیدارهای امروز، تیم‌های مقاومت تهران، داماش گیلانیان، چوکای تالش، خونه‌به‌خونه بابل و مس کرمان با غلبه بر حریفان خود، راهی دور یک‌شانزدهم پایانی مسابقات شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی، روز دوشنبه برگزار می‌شود که تیم‌های لیگ برتری هم از این مرحله وارد رقابت‌ها می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود شاگردان مهابادی با غلبه بر فولاد نوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..