تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران آغاز شد

خبرگزاری مهر: بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران ساعت ۲۰:۲۷ با پخش سرود ملی در حضور اهالی سینما در تالار وحدت آغاز شد.

در ابتدای مراسمی نمآهنگی با صدای محسن چاوشی پخش شد که در آن اشاره ای به درگذشتگان یک سال گذشته سینمای ایران داشت. سپس محمدرضا شهیدی فرد به عنوان مجری روی صحنه آمد و به حاضران خوش آمد گفت.

علی نصیریان رییس بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران به عنوان اولین سخنران مراسم در سخنانی گفت: این جشن بر همه شما مبارک باشد. در دوران ما کار کردن خیلی سخت تر از الان بود و ما سختی های بسیاری کشیدیم ولی امروز سینما نسبت به دوره ما پیشرفت کرده و امیدوارم شما این سختی ها را نکشید.

وی افزود: به آقای روحانی! البته منظورم رییس جمهوری نیست بلکه شهداد روحانی است گفتم این توسعه فرهنگی برای ارتباطات اینترنتی است. این جشن ها برای هنر خوب است که امیدوارم موجب دوستی میان هنرمندان باشد چراکه هنر بنیادش بر مهر است. رقابت در همه دنیا وجود دارد و این رقابت سازنده است. آرایی که امروز به آن پی می برید سلیقه شخصی و با اعمال نفوذ نبوده است و تعداد زیادی از هنرمندان در این انتخاب سهیم بوده اند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران تاکید کرد: ملت ما به موسیقی و نمایش نیاز دارد و در شرایط فعلی هنر می تواند نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا کند. هنرمندان بزرگی مانند کیمیایی و دیگر هنرمندان دهه ۴۰ قدم بزرگی در سینما برداشتند. فیلمفارسی را فراموش نکنیم زیرا همان فیلمفارسی رایج بود که مردم را با سینما آشنا کرد و ما برای این سینما حرمت قایل هستیم.

رییس بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران افزود: هنرمندان دهه ۴۰ باعث پیشرفت سینمای ایران بعد از انقلاب شدند. ما هنرمندان باید با همدلی جور این هنر را بکشیم و نشان دهیم که می توانیم فیلم خوب و تئاتر خوب بسازیم و قصه خوب بنویسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..