تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانحه برای هواپیمای آمریکایی «بوئینگ ۷۳۷»

خبرگزاری فارس: یک فروند بوئینگ «737» روسیه با 164 مسافر و 6 خدمه هنگام فرود بر باند فرودگاه سوچی با حادثه مواجه شده و آتش گرفت.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «بی. بی. سی» این هواپیما متعلق به شرکت «یوتایر» بود.

بر اساس این گزارش، این هواپیما هنگام نشستن بر باند فرودگاه در اوائل صبح شنبه با وزش باد شدید و باران سنگین مواجه می‌شود و به دلیل لغزندگی سطح باند فرودگاه، از باند خارج شده با موانع اطراف برخورد کرده و آتش می‌گیرد.

آنطور که منابع روسی اعلام کرده اند در جریان این حادثه 18 نفر مصدوم شدند که بین آن‌ها سه کودک نیز مشاهده می‌شود. برخی از مجروحان این حادثه نیز دچار سوختگی شده و عده‌ای دیگر هم با گاز کربن مونوکسید مسموم شدند. در این حادثه بخشی از بال هواپیما آسیب دیده و موتور چپ آن نیز آتش گرفت.

این در حالی است که به محض بروز این حادثه کمیته تحقیقات روسیه با عزیمت به فرودگاه سوچی بررسی دلایل فنی بروز این سانحه را آغاز کرده است.

ماه گذشته نیز سقوط یک بالگرد متعلق به شرکت یاد شده در شمال غربی سیبری منجر به مرگ 18 نفر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانحه برای هواپیمای آمریکایی «بوئینگ ۷۳۷»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..