تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن کیایی برنامه «تب تاب» را اجرا نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون که قرار بود در برنامه «تب تاب» شبکه سوم سیما به عنوان مجری روی آنتن برود در برنامه «من و شما» به سوال ظلی‌پور مبنی بر اینکه بالاخره اجرای برنامه «تب تاب» را برعهده می‌گیرد یا نه؟ اینگونه پاسخ داد:

"نمی‌دانم چرا در هفته چند پیشنهاد برای اجرا دارم؟ معمولا همه پیشنهادات اجرا را رد می‌کنم اما درباره تب تاب باید بگویم که هم عباس اختری از جمله کسانی است که سالها کار کرده و هم مریم جلالی را خوب می‌شناسم برای همین صحبت‌هایی باهم کردیم اما من دغدغه اجرا ندارم و باید اعلام کنم که خیر من برنامه«تب تاب» را اجرا نخواهم کرد".

محسن کیایی برنامه «تب تاب» را اجرا نمی‌کند

وی در ادامه از نحوه مدیریت‌ها در تلویزیون گلایه کرد و گفت: من از تلویزیون فاصله نگرفتم اما یک چیزی باید آدم را براى کار کردن ترغیب کند. وقتى یک فیلمنامه مینویسى و بعد با هفت خان رستم مواجه می‌شوى‌، دلسرد می‌شوی؛ از تعداد نظرات بالا تا ممیزىهاى زیاد! اینقدر نظر اعمال می‌شود که دیگر متن شبیه آن چیزى که اولش بود نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن کیایی برنامه «تب تاب» را اجرا نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..