تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماسک گل رز برای زیبایی پوست صورت

ماسک گل های رز برای پوست صورت  ماسک گل رز برای صورت

ماسک گل رز برای صورت

ماسک گل رز برای پوست صورت بسیار مفید است باعث بسته شدن روزنه های پوست ،خاصیت پاک کنندگی صورت و یک ضد آفتاب طبیعی به شمار می رود. ما در نسیم فان شما عزیزان را با ماسک های شیر خشک برای پوست صورت اشنا کرده ایم و حال به ماسک های گل رز برای پوست صورت می پردازیم.

خاصیت پاک کردن چربی ها ماسک گل رز

ماسک گل رز یک پاک کننده طبیعی پوست صورات از چربی ها می باشد. برای تهیه این ماسک از مواد زیر استفاده می شود

یک قاشق غذاخوری گلبرگ رز خشک ،یک پیمانه سرکه سفید،نصف پیمانه گلاب،

گلبرگ های رز و سرکه را با هم مخلوط کرده و بگذارید به مدت دو هفته به همان حال بماند سپس، آن را از صافی رد کرده و با گلاب مخلوط کنید سپس این ترکیب را در یک بطری اسپری ریخته و روی یک تکه کتان تمیز پاشیده و به صورت خود بمالید.

ماسک گل رز برای صورت

ماسک گل رز برای صورت

ماسک گل رز برای زیبایی پوست

ماسک گل رز برای تنظیم میزان چربی و خشکی پوست در پوست های مختلط است.برای تهیه این ماسک فوقالعاده از این موا استفاده کنید

گل رز یک عدد،گلاب  یک فنجان،ماست طبیعی یک فنجان،عسل یک فنجان

گلبرگ های گل رز را خیس کرده سپس گلاب، عسل و ماست را با گلبرگ های رز خیس شده، خوب مخلوط کنید .مخلوط به دست آمده را به آرامی روی پوست صورت پخش کرده و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه روی پوست بماند .سپس آن را به آرامی با آب شست وشو دهید .در انتها کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب به روی پوست بمالید.

ماسک گل رز برای صورت

ماسک گل رز برای صورت

خواص گل رز برای پوست 

روغن طبیعی که ازگل رز گرفته می شود، به رطوبت پوست کمک می‌کند. و پوست  نرم و صاف خواهد شد. ماده‌ی قندی موجود درون گلبرگ‌های رز ی پوست‌های حساس نیز، بسیار مفید است

گلبرگ‌های رز، حاوی ویتامین c هستند، بعنوان یک ضد آفتاب عالی عمل می‌کنند. با مخلوط آب خیار، گلیسیرین و گلاب، لوسیونی درست کنید و قبل از اینکه به زیر آفتاب بروید آنرا به پوستتان بمالید.

خواص آنتی باکتریال گلبرگ‌های رز، درمان عالی آکنه و جوش‌هاهستند. گلاب هم، همچنین می‌تواند سوزش پوست را تسکین داده و قرمزی آنرا کاهش دهد. همچنین بعنوان درمان بیماری‌هایی همچون اگزما و صدفک نیز شناخته شده است.

برای رفع کبودی یا سیاهی دور چشم پارچه‌ی نخی نازکی را درون گلاب بخیسانید، سپس بر روی چشم‌هایتان قرارش دهید تا از سیاهی دور چشم کاسته شود

گروه مد و زیبایی نسیم فان    

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماسک گل رز برای زیبایی پوست صورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..