تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب لباس مناسب برای اندام مستطیل شکل

بهترین انتخاب لباس برای اندام مستطیل شکل لباس مناسب اندام مستطیل 

لباس مناسب اندام مستطیل

آیا شما با شکل اندام خود آشنایی داریدعدهای از افراد اندامشان به شکل مستطیلل و عده ای دیگر به شکل گلابی هستند هر کدام از این افراد باید لباسی را انتخاب کنند به یه شکل اندامشان بخورد و روی بدنشان بنشیند.مادر بخش مد و زیبایی نسیم فان به انتخاب لباس برای اندام مستطیل شکل می پردازیم با ما همراه باشید..

انتخاب بهترین لباس برای اندام مستطیل شکل 

اندام مستطیلی به گونه ای است که بالا تنه و پایین تنه شما در یک راستا قرار دارد.به این ندام اندام ورزشی نیز گفته می شود.همه چیز برای این گونه اندام ها متعادل است. فرم اندام شما مشخصا منحنی شکل نیست.اندازه شانه‌های شما و اندازه ران‌ها تقریبا یکسان است.دور کمر شما خیلی کوچک یا مشخص نیست، بلکه به طور مساوی اندام شما تقسیم شده است.وزن شما نسبتا به طور مساوی در بدن شما توزیع شده است.ما برای اینکه لباسی زیبا یرای شما انتخاب کنیم باید کمی کمر شما را باریک تر از بالا تنه و پایین تنه نشان دهیم.

لباس مناسب اندام مستطیل 

لباس مناسب اندام مستطیل

 انتخاب لباس مناسب اندام مستطیل 

انتخاب لباس برای بالاتنه اندام مستطیلی اگر ما برای بالا تنه خود لباس تنگ انتخاب کردیم برای پایین تنه باید از لباس های گشاد استفده کنیم و برعکس اما بهترین پیشنهادهای که می توان برای اندام مستطیل داشت عبار تند از پیراهن های هالتر استایل که معمولا پشت باز هستند ،شومیز های گلدار و گشاد،تاپ های ورزشی  که دارای حلقه های بزرگ آستین هستند ،پیراهن های یقه گرد و باز قایقی ،پیران های دکلته (بدون استین )

لباس مناسب اندام مستطیل 

لباس مناسب اندام مستطیل

لباس مجلسی بلند زنانه را ببینید 

انتخاب بهترین شلوار برای اندام مستطیلی

 نکته ای که باید در مور انتخاب شلوار مد نظر گرفت این است که از شلوارهای راسته استفاده نشود.بهترین انتخاب شلوار برای این گونه اندام ها شلوار های بوکات یا همان شلوارهای دم پا گشاد است

چون که توجه افراد از به پایین لباس جلب می شود و کمر از کانون توجهات خارج می شود.اگر شما دارای قد کوناه و ریز اندام هستید بهترین انتخاب شما شلوار های دمپا گشاد است. از شلوارهای دیگری که می توان استفاده کرد شلوارهای فاق بلند نیز گزینه ای خوب برای اندام شما است.این گونه شلوار ها باث می شود که کمی باسن شما پهن تر به نظر برسد.

انتخاب دامن برای بانوان اندام مستطیلی 

 برای بزرگتر نشان دادن پایین تنه می توان از دامن های چین دار استفاده کرد.دامن های چین دار برای این اندام ها خیلی خوب به نظر می آیند. 

پوشیدن شومیز های گشاد یا سرشونه دار با این دامن ها زیبا به نظر می رسد.چون که باعث می شود بالا تنه و پاین تنه از حد واقعیشون بزرگتر به نظر برسه 

استفاده از اکسسوری کمربند در لباس

کمربند در لباس ها باعث میشه که کمر باریکتر به نظر برسه و استفاده از اون در اندام های مستطیلی یه نکته ی کلیدی و مهمه. شومیز و دامن هاتون رو با کمربند ست کنین یا پیراهن هایی که میپوشین رو با کمربند متناسب ست کنید. حتی پالتو هایی که کمربند دارند برای شما بهترن. این کار اندامتون رو زیبا تر نشون میده.

لباس مناسب اندام مستطیل 

لباس مناسب اندام مستطیل

 بهترین کت و ژاکت برای برای اندام  (مستطیلی)

کت‌های کوتاه ملوانی ، کاپشن‌های خلبانی، پیراهن یا مانتو‌های بلند و آزاد برای شما بینظیر است! اگر شما بلند ولاغر  هستید، لباس‌های رسمی و شق‌و‌رق برای شما عالی خواهید بود. اگر شما به دنبال این هستید که خود را پُرتر نشان دهید، پیراهن‌هایی که روی کمر چین می خورند را انتخاب کنید؛ و اگر تصمیم دارید کمر خود را باریک‌تر نشان دهید، از پیراهن‌هایی که برش A دارند و تا روی باسن یا بالای زانو هستند را انتخاب کنید.

بهترین سایز آستین برای اندام (مستطیلی)

اگر دوست دارید که بازوهایتان را به نمایش بگذارید از پیراهن های بدون بند انتخاب کنید.و اگر به دنبال پوشاندن بازوهای خود هستید،باید به دنبال پیراهن‌های آستین سه ربعی با رنگ‌های تیره باشید. احتمالا، شما دارای شانه‌های صاف هستید، این بدان معنی است که نیازی به اضافه کردن اجزای اضافی در این قسمت نیستید.
اگر شما به دنبال اضافه کردن انحنا به کمر خود هستید، پیراهن‌هایی را انتخاب کنید که به کمک کمربندی ظریف روی کمر چین می‌خورند؛ و این احساس را بوجود می‌آورند که شما انحنای خوشایندی در قسمت دور کمر دارید بعلاوه اینکه کمربند باعث خواهد شد که کمر شما ظریف‌تر به نظر آید.

لباس مناسب اندام مستطیل 

لباس مناسب اندام مستطیل

پیراهن‌های مناسب برای برای اندام مستطیل

اگر به پیراهن‌های سرهمی علاقه‌مند هستید، برای نشان دادن شانه‌ها و ترقوه زیبای خود سعی کنید بالاتنه آن هالتر استایل باشد. دامن را می‌توان تقریبا با هر سایز و قد پوشید، و بهتر است که با کفش پاشنه بلند ست شود. اما اگر شما قد خیلی بلندی دارید، سعی کنید از رنگ‌های تیره‌تر و برش‌های A-line استفاده کنید؛ و مثل همیشه، اگر می‌خواهید انحنای بیش‌تری در اندام خود ایجاد کنید، از کمربند نازک در استایل خود استفاده کنید.

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب لباس مناسب برای اندام مستطیل شکل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..