تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام پرستار کودک، نحوه تعیین دستمزد

در این زمانه استخدام پرستار بچه در منزل هزینه زیادی دارد و همه پدر ها و مادرها توان پرداخت حقوق پرستار کودک در منزل را ندارند. اما بد نیست بدانید چه عواملی حقوق نگهدار کودک را مشخص می کند. این عوامل شامل خدماتی که نگهدار کودک در منزل  ارائه می دهد خواهد شد.
همچنین بهتر است بدانید  علاوه بر خدمات نگهدار کودک، عامل دیگری که در تهران و شهرهای بزرگ تعیین کننده ی دستمزد نگهدار کودک در منزل می باشد محل زندگی شما می باشد. برخی موسسات که در بالای شهر دفتر دارند مبالغ بیشتری را برای اعزام پرستار کودک در منزل از شما درخواست می کنند.
 اگر شما به دنبال یک پرستار بچه در منزل بصورت تمام وقت هستید هزینه های استخدام مراقب کودک بیشتر می شود.

چگونه هزینه های استخدام پرستار کودک در منزل را کم کنید؟

از جمله راهکارهای کم شدن هزینه استخدام پرستار کودک در منزل استخدام پرستار کودک در منزل به طور مشترک و در زمان مشخص می باشد به این صورت که دو کودک را در یک مکان نگهداری کرد و به جای استخدام دو پرستار کودک، دو کودک را به یک مراقب کودک سپرد. با اینکه هزینه ی نگهداری از دو کودک توسط یک پرستار بیشتر از یک کودک می باشد اما از استخدام دو پرستار کودک و جداگانه برای هر کودک کمتر می شود.
اگر نیاز به پرستار کودک با دانش و مهارت بالا در زمینه ی کودکیاری ندارید و یا نمی توانید حقوق بالایی را به پرستار کودک بدهید بهتر است سراغ این دسته از پرستاران کودک نروید چون این دسته از پرستاران از طرف والدین درخواست زیادی دارند و مسلماً اینگونه پرستاران به راحتی با دستمزدهای پائین تر مشغول به کار نمی شوند.

البته فراموش نکنید که اینگونه از پرستاران می توانند خدمات بیشتری به کودک ارائه دهند مثل آموزش زبان، نقاشی، موسیقی و….

چه شرایطی حقوق پرستار کودک در منزل را تعیین می کند؟
۱- پرستار بچه قرار است از چند کودک شما در منزل مراقبت کند ؟
۲- پرستار کودک در کنار مراقبت از کودک چه وظایف و مسئولیت های دیگری دارد ؟
۳- میزان سابقه و تجربه پرستار کودک در زمینه نگهداری از کودک چه میزان است ؟
۴- آیا پرستار کودک مدرک تحصیلی مرتبطه و یا گواهینامه معتبر پرستاری از کودک در منزل دارا می باشد؟
۵- پرستار کودک چه مدت زمانی را در منزل شما از کودک نگهداری می کند ؟
در همه کشورها مشاغلی همچون پرستاری از کودک در منزل ، نگهداری از سالمند برای کارفرمایان هزینه هایی همچون مالیات در پی دارد و از این رو اصولاً والدین تلاش می کنند با دادن مبلغی به پرستار کودک این مبالغ را پرداخت نکنند اما با تمام این روش ها هم پرستار ممکن است پروانه اش لغو شود و هم  کارفرمایان ممکن است به دلیل رعایت نکردن اصول بیمه ای متحمل جریمه شوند بنابراین همواره بهترین روش استخدام پرستار  از طریق مراکز پرستاری در منزل می باشد و در این صورت مسائل بیمه ای و مالیات بر عهده مرکز خواهد بود.
اگر شما هم به عنوان والدین شاغل تمایل دارید تا درطول روز که مشغول انجام کارها و برنامه‌های روزانه خود می باشید، پرستار کودک  از فرزندتان نگهداری کند، پیشنهاد ما اینست که نکات زیر را رعایت کنید:
۱- تهیه فهرستی از اطلاعات ضروری  و شماره تلفن‌های لازم که  بتوانید آن را در اختیار پرستار کودک‌تان قرار دهید و از او بخواهید در مواقع ضروری شما یا همسرتان را در جریان بگذارد.
۲- پرستار کودک را درباره زمینه های بیماری کودک و یا حساسیت های غذایی کودک مطلع کنید تا کودک دچار مشکلات جسمی نشود.
۳- در صورتی که کودک به طور روتین از داروی خاصی استفاده می کند پرستار کودک باید نوع دارو ، طریقه مصرف و دوز مصرف را بداند.
۴- بهتر است که پرستار کودک با کمک های اولیه آشنایی داشته باشد تا درصورتی که کودک به دلیل بازیگوشی دچار سانحه کوچک شد بتواند از جعبه کمک های اولیه استفاده کند.
۵- پرستار کودک باید محل قرار گرفتن فیوز برق، کلید چراغ، کنتور گاز، جعبه کمک‌های اولیه و بخش‌هایی از خانه که ممکن است برای کودک خطرناک باشد را بداند تا کودک را از این مکان ها دور نگه دارد.

چگونه می توانید هزینه های استخدام پرستار کودک در منزل را کاهش دهید ؟
بیشتر والدین برای زمان هایی که شاغل می باشند در پی استخدام پرستار کودک می باشند تا در نبود آن ها از کودکشان نگهداری کنند اما در برخی موارد هزینه های استخدام نگهدار کودک به قدری زیاد می شود که پدر یا مادر ترجیح می دهند که از شغل خود کناره گیری کنند و خود از کودکشان در منزل نگهداری نمایند و این موضوع ممکن است باعث شود که والدین برای همیشه شغل خود را از دست بدهند
در این بخش از مقاله روش هایی را به شما آموزش می دهیم که هزینه های استخدام نگهدارکودک در منزل را کم کنید تا بتوانید بخش کمتری از حقوق خود را به پرستار بچه اختصاص دهید.

 ۱ -به دنبال پرستار کودک با توجه به بودجه خود باشید
هر زمان که شما در پی استخدام پرستار کودک در منزل می باشید پرستارهای متعددی با شما مصاحبه می کنند و از توانایی های خود در زمینه ی مراقبت از کودک با شمتا صحبت می کنند. بعضی پرستاران آموزش هایی در رابطه با نگهداری از کودک فراگرفته اند تا در کنار وظیفه مراقبت از کودک مثل یک مربی به کودک خدماتی از قبیل نقاشی، موسیقی، زبان و یا آموزش های درسی ارئه دهند.
اگر شما مایل باشید اینچنین پرستاری وظیفه نگهداری از کودک شما را برعهده بگیرد این خدمات سبب افزایش حقوق نگهدارکودک می شود. در کنار این گونه پرستاران ، مراقبین جوان زیادی وجود دارندکه دارای مهارت ها و تجربیات کمتری در مقایسه با پرستاران دیگر هستند و علاقه ی زیادی به مراقبت از کودک دارند. شما با استخدام اینچنین پرستارانی می توانید با صرف هزینه ی کمتر پرستار کودکی با اشتیاق بیشتر استخدام کنید. فراموش نکنید که هنگام استخدام پرستار کودک جوان و یا نوجوان درباره ی همه خواست هایتان با آنها صحبت کنید.

۲- شرح وظایف پرستار کودک را کم کنید
پرستاری از کودک یک تعرفه پایه دارد و زمانی که شما انتظارات خود را از پرستار بیشتر می کنید و یا از پرستار کودک انتظار دارید ساعت کاری بیشتری در منزل شما به مراقبت از کودک بپردازد و در کنار امر مراقبت از کودک امور دیگری مانند آشپزی و رسیدگی به نظافت منزل ، استحمام کودک، شستن لباس ها، بردن کودک به پارک و… را انجام دهد همه ی این موارد سبب بالا رفتن حقوق پرستار می شود. زمانی که با پرستار کودک مصاحبه می کنید بهتر است زمینه گفتگوی شما نگهداری از کودک در منزل باشد و بتوانید مواردی که سبب افزایش حقوق می شود را حذف کنید.
۳- به دنبال پرستار کودک در نزدیکی محل سکونت خود باشید
زمانی که در جستجوی پرستار کودک در منزل هستید حتماً به موسسه مورد نظر بسپارید که ترجیحاً پرستار اعزامی را نزدیک به محل سکونت شما معرفی کند. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام پرستار کودک، نحوه تعیین دستمزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..