تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی سید احمد صفوی؛ شهردار سابق منطقه 20 از نخبگان شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: شهردار سابق منطقه 20 از تمامی شهروندان، فعالان و سرمایه های اجتماعی، اصحاب رسانه، ادارات و ارگان ها و نهادهای انقلاب اسلامی و تولیت آستان مقدس سید الکریم(ع) قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  پس از انتشار حکم فرهاد افشار به عنوان شهردار منطقه 20، مهندس سید احمد صفوی شهردار سابق این منطقه طی یادداشتی از تمامی شهروندان، فعالان و سرمایه های اجتماعی، اصحاب رسانه، ادارات و ارگان ها و نهادهای انقلاب اسلامی و تولیت آستان مقدس سید الکریم(ع) که در مدت 2.5 سال گذشته یاری رسان وی و در کنار مجموعه مدیریت شهری بودند، قدردانی و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

تلک الایام نداولها بین الناس و لیعلم الله الذین آمنو

 یکی از سنت های تغییر ناپذیر الهی در زندگی بشر دگرگونی و تغییر و تحول است و آنچه در ظرف دنیا وجود دارد برای احدی پایدار و ماندگار نیست بلکه خالق هستی و مدبر بی همتا ایام را در میان مردم به طور مداوم گردش می دهد و هر روزی یکی را در مسند امری قرار می دهد تا سنت ابتلاء و امتحانش را جاری و میدان را برای ظهور و بروز قابلیت ها و استعدادها فراهم نماید که سنت تکامل از لابلای این تحولات آشکار و استمرار یابد.

 اینک در انتهای خدمت قریب به 2.5 سال خود درمنطقه ای که مزین به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است، قرار گرفته ام. خدمت گزاری به شهروندان همجوارو زائرین این حرم شریف توفیق ارزشمند و گرانمایه ای بود که بابت آن پروردگار را شاکرم.

با وجود موضوعات خاص این مدت و تغییرات سیاسی، اجتماعی و مدیریتی مدیریت شهری و مشکلات شدید مالی، هر آنچه در بضاعت وجودی بود برای خدمت و رضایمتندی مردم متدین و فهیم شهرری در طبق اخلاص قرار دادم و از هیچ کوششی فروگذاری ننمودم.

امیدوارم کاستی ها وقصورناخواسته ناشی از شرایط پیش گفته را بر من ببخشایید و حلال کنید و بدانید که همواره خدمت و حضور در قبله تهران، قطب تاریخی و مذهبی کلان شهر تهران، برایم افتخاری تکرار نشدنی و بی مثال خواهد ماند.

به جاست؛ از همکاری های بی دریغ و حمایت های همه جانبه شهروندان، فعالان و سرمایه های اجتماعی، اصحاب رسانه، ادارات و ارگان ها و نهادهای انقلاب اسلامی و تولیت آستان مقدس سید الکریم(ع) که یاری رسان مدیریت شهری بودند، تشکر کنم.

همچنین از تلاش های شبانه روزی تک تک همکارانم در مجموعه مدیریت شهری منطقه 20 قدردانی می نمایم.

 برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و آرزو می کنم مسیر رشد و آبادانی شهرری بیش از پیش هموار شود و این شهر باستانی و مذهبی همچون نگینی در سطح ملی و بین المللی بدرخشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی سید احمد صفوی؛ شهردار سابق منطقه 20 از نخبگان شهرستان ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..