تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح حمایت از مشاغل خانگی در جنوب تهران اجرا می شود

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای طرح حمایت از توسعه کسب و کار های کوچک و مشاغل خانگی با عنوان "حرکت" در این منطقه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، حجت الاسلام و المسلمین معبودی پرداختن به موضوع مشاغل خانگی و توجه به کسب و کارهای کوچک و محلی را یکی از راهکارهای موثر در ایجاد درآمد، رونق اقتصادی و رشد اشتغال در شهر دانست و گفت: در شرایط کنونی کشور که اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از چالش ها و مشکلات اقتصادی تلقی می شود، بی شک حمایت از رشد و گسترش مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک و محلی راه گشا خواهد بود.

        معبودی با بیان اینکه با توجه به استعداد و توانایی افراد و همچنین متناسب با شغل و حرفه احصاء شده، آموزش های مرتبط با کسب مهارت و مشاوره های شغلی پیش بینی و ارائه می شود عنوان کرد: در مرحله ی اول این طرح 50 نفر از متقاضیان از طریق مدیریت سرای محلات انتخاب و نسبت به معرفی این افراد به کارگاه های آموزشی اقدام خواهد شد.

        وی به اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانکی و حمایت های حقوقی و قانونی از افراد شرکت کننده در طرح "حرکت" اشاره کرد و افزود: با توجه به شاخص های جذابیت و دارا بودن ویژگی های متناسب با بازار، 10 حرفه از میان 321 رشته و شاخه مشاغل خانگی، انتخاب می شود و سپس داوطلبان مشارکت کننده تحت آموزش و مشاوره های تخصصی قرار می گیرند.

        معبودی ادامه داد این طرح با مشارکت مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 20،  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرری و  کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی در محلات منطقه 20 به اجرا می رسد.

  وی هدف از اجرای این طرح را رشد و توسعه اقتصاد محلی، گسترش اشتغال و درآمد پایدار در تمامی اقشار جامعه،  تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، رونق کسب و کار های کوچک و زود بازده محلی، افزایش انگیزه و امید به زندگی در جامعه و  ارتقاء سطح کیفی زندگی عموم شهروندان برشمرد.

  معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: با توجه به عمومیت و جامعیت طرح، هیچگونه محدودیتی در جذب علاقه مندان و داوطلبان از نظر جنس، سن و توانایی های جسمی وجود ندارد و تمامی گروه ها و اقشار جامعه در صورت تمایل میتوانند  با مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 20 به  شماره تلفن  96029445 تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح حمایت از مشاغل خانگی در جنوب تهران اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..