تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی جنگی عربستان در سواحل جیزان هدف قرار گرفت

منابع یمنی از عملیات نیروی دریایی این کشور علیه کشتی جنگی عربستان و زوایای این عملیات موفق خبر دادند.

کشتی جنگی عربستان در سواحل جیزان هدف قرار گرفتبه گزارش بولتن نیوز به نقل از المسیره، یک منبع وابسته به نیروی دریایی یمن اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور یک کشتی جنگی عربستان سعودی را در سواحل جیزان هدف قرار داده است.

این منبع با اشاره به تلفات وارده به نظامیان سعودی بیان کرد: متجاوزان زخمی شدگان را از کشتی جنگی سعودی به بیمارستانهای جیزان منتقل کرده اند. عملیات ضد کشتی جنگی عربستان در واکنش به هدف قرار دادن ماهیگیران یمنی در سواحل یمن است.

عزیز راشد معاون سخنگوی ارتش یمن گفت: ما کشتی جنگی عربستان را در واکنش به حملات دشمن به ماهیگیران یمنی هدف قرار دادیم. نیروی دریایی یمن تحول تکنیکی داشته و به عملیات خود خواه در آبهای منطقه ای یا آبهای عربستان ادامه خواهد داد.

این در حالی است که منابع یمنی اعلام کرده اند که شمار ماهیگیرانی که تاکنون در حملات متجاوزان ائتلاف تحت سرکردگی عربستان در ساحل غربی یمن به شهادت رسیده اند از مرز ۲۲۲ ماهیگیر فراتر رفته و تعداد زخمی شدگان ۲۰۶ نفر و مفقودان ۱۴ نفر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی جنگی عربستان در سواحل جیزان هدف قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..