تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانان باید مهارتهای زندگی مشترک را بیاموزند

افزایش طلاق عاطفی در کشور

مهرداد مطلبی معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی ظهر در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بااشاره به اینکه باید زیرساخت های لازم درراستای ازدواج جوانان در کشور ایجاد شود، اظهار کرد: ازدواج به صورت ضربتی و احساسی هیچ گاه موفق نخواهد بود و خانواده را نمی توان با شعار اداره کرد.

وی افزود: برای موفقیت در زندگی مشترک باید هر دو زوج به بلوغ عاطفی، روانی و اقتصادی رسیده و توان اداره زندگی مشترک را در خود ببینند و با ثبات فکری به آینده خود بیندیشند.

مطلبی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد افزایش طلاق عاطفی در کشور بوده و خیانت های زناشویی در قالب طلاق عاطفی غوغا می کند که این مساله بسیار مخرب تر از طلاق رسمی است.

وی بر لزوم تامین شرایط لازم برای ازدواج جوانان در کشور تاکید کرد و ادامه داد: مسائل مربوط به ازدواج باید به گونه ای اصولی مورد بررسی قرار گیرند و هیچ گاه در این مورد نباید به صورت شعاری عمل کرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی بابیان اینکه جوانان باید مهارتهای لازم را برای آغاز زندگی مشترک بیاموزند، تصریح کرد: اگر در طبقه خاصی از جامعه شاهد افزایش طلاق هستیم این مورد به فرهنگ آن طبقه اجتماعی بستگی دارد و امروز طلاق های عاطفی در کشور بیشتر در طبقه متوسط رخ می دهد.

وی یادآور شد: مهمترین مساله در ازدواج فقط یافتن همدم و شریک آینده زندگی نیست و زوجین باید مهارت های همسرداری و چگونگی رفتار در زندگی مشترک را نیز بیاموزند و همدلی و ابراز محبت در میان زوجین باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

مطلبی تاکید کرد: عشق و علاقه میان زوجین اگر هر روز رسیدگی و آبیاری نشود، ریشه زندگی مشترک خواهد خشکید و نتیجه طلاق عاطفی نیز چیزی جز افسردگی، بیوفایی و خیانت نیست.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانان باید مهارتهای زندگی مشترک را بیاموزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..