تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از صداپیشه کارتون های سند باد،پینوکیو و بچه های کوه آلپ

ناهید امیریان صداپیشه کارتون های خاطره انگیزی چون هاچ زنبور عسل،سند باد و بچه های کوه الپ در فرهنگسرای ابن سینا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آیین تجلیل از ناهید امیریان دوبلور و مدیر دوبلاژ ایرانی با حضور جمعی از صدا پیشگان در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد.


امیریان در این آیین گفت: همواره به عشق مردم کار کرده ام و علاقه زیادی به صداپیشگی برای کودکان دارم.خدا تار های صوتی من را اینگونه آفریده است و دوست دارم همواره برای کودکان کار کنم.


وی ادامه داد:تاکنون جای بیش از 1500 شخصیت، صداپیشگی کرده ام و با وجود اینکه مدتی به خاطر فرزندم در خارج از کشور بودم تصمیم دارم به عرصه صدا پیشگی باز گردم.


امیریان گفت: محبت مردم همواره من را شرمنده کرده است و همواره از آنها انرژی می گیرم.


در پایان مراسم تجلیل از ناهید امیریان ،­از مستند «ستاره ناهید» تازه ترین اثر ابوالفضل توکلی با موضوع زندگی این بانوی هنرمند رونمایی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از صداپیشه کارتون های سند باد،پینوکیو و بچه های کوه آلپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..