تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۷۹ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری 79 نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در سطح استان خوزستان خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس، از شناسایی و دستگیری 79 نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در سطح استان خوزستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و سایر یگانهای انتظامی در ۵ روزگذشته با انجام اقدامات تخصصی و هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری 79 نفر از عاملان تیر اندازی در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: ماموران پلیس درقالب تیم های تخصصی و عملیاتی با بکار گیری روش‌های تخصصی و علمی مخفیگاه تعداد ۷۹ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و کسانی که به سمت افراد، منازل، اماکن تیراندازی کرده‌اند، شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در نتیجه عملیات‌های انجام شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان 80 قبضه سلاح شکاری، 16 قبضه سلاح جنگی جمعا 96 قبضه سلاح غیرمجاز و تعداد هزار و 56 عدد فشنگ کشف وضبط شد.

عباس‌زاده گفت: پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در طول یک سال گذشته با کار اطلاعاتی و با برنامه ریزی ماهیانه حداقل ۳ طرح جمع آوری سلاح غیر مجاز را در استان اجرا کرده و توفیقات کم نظیری در رابطه با کشفیات سلاح غیر مجاز و دستگیری عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز داشته‌ است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۷۹ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز در خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..