تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران دخالتی در عزل و نصب‌ها در عراق ندارد

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد که هیچ‌گونه اظهارنظری در مورد عزل و نصب‌ها در عراق نداشته چراکه این موضوع را مساله داخلی این کشور می‌داند.

بهرام قاسمی، در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد واکنش برخی از مقامات عراقی در ارتباط با اظهارنظر وی در مورد برخی تحولات اخیر در این کشور از جمله برکناری رئیس حشد الشعبی از سوی حیدر العبادی تصریح کرد: آنچه که در این زمینه به نقل از من در برخی رسانه‌های معدود عراقی در ارتباط با این تحولات منتشر شده نادرست است و من آن را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه «من هیچ‌گونه صحبتی در مورد عزل و نصب‌ها در عراق نداشته‌ام و نخواهم داشت چراکه ما این گونه موضوعات را مسائل داخلی عراق می‌دانیم و من روز گذشته در مصاحبه با العالم نیز بر این موضوع تاکید کردم» گفت: متاسفانه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در مصاحبه‌ای تلفنی از مسکو که در این ارتباط با من انجام داد در ترجمه احتمالا دچار اشتباه فاحش شده و موضع ایران در این زمینه را به صورت نادرست منتقل کرده است و همانطور که پیش از این گفته‌ام من هیچ‌گونه اظهارنظری در مورد عزل و نصب‌های اخیر در عراق نداشته‌ام.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران دخالتی در عزل و نصب‌ها در عراق ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..