تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله نیروی دریایی یمن به ناوچه سعودی

نیروی دریایی یمن از هدف قرار دادن ناوچه متعلق به عربستان سعودی در سواحل جیزان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شبکه تلویزیونی المسیره در خبری گزارش داد نیروی دریایی یمن از هدف قرار دادن ناوچه متعلق به سعودی در سواحل جیزان خبر داد.

عزیز راشد، معاون سخنگوی ارتش یمن در گفتگوی تلفنی با شبکه تلویزیونی المسیره در خصوص حمله به ناوچه سعودی در سواحل جیزان گفت: این حمله واکنش مناسبی به جنایت ائتلاف متجاوز عربی علیه ملت یمن است.

منبعی در نیروی دریای یمن نیز گفت نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی در حال انتقال زخمی‌ها به بیمارستان‌های جیزان هستند.

این منبع همچنین اعلام کرد عملیات حمله به ناوچه سعودی، در واکنش به حمله ائتلاف متجاوز سعودی به ماهیگیران در سواحل و جزیره‌های یمن صورت گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله نیروی دریایی یمن به ناوچه سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..