تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح بیش از هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی

افتتاح بیش از هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیین واگذاری همزمان واحد‌های مسکونی مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی در تهران و چند استان کشور برگزار شد و با دستور دکتر محسنی بندپی کلید یک واحد مسکونی در خراسان رضوی به مددجوی این سازمان اهداء شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم گفت: در استان و در قالب این طرح ٥١ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی واگذار شد.

دکتر فریور افزود: این واحد‌ها به خانواده هابی که یک یا دو معلول دارند و زنان سرپرست خانوار در ٩ شهرستان آذربایجان غربی اهدا شد که بیشترین آن‌ها به ارومیه، سردشت و سلماس اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای این طرح ٤ میلیارد و ٣٠٠ میلیون ریال کمک بلاعوض به واجدان شرایط دریافت ٥١ واحد مسکونی مددجویی در آذربایجان غربی اهداء کرده است.

انتهای پیام/ف

بیش از هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی افتتاح  شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح بیش از هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..