تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از روشى براى خلاصى ديابتى ها از تزريق انسولين تا كفش هايى جادويى براى بیماران پارکینسونی

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات مخترعان بپردازیم.

چسب‌هایی که انسولین بدن بیماران را تأمین می‌‌کند

به تازگی گروهی از محققان موفق به طراحی چسب هوشمندی شده‌اند که برای مبتلایان به دیابت بسیار کارآمد عمل می‌کند این چسب هوشمند  حاوی مقدار مشخصی از انسولین است و به کمک آن در بازه‌های زمانی که بدن نیاز به انسولین دارد شروع به ترشح می‌کند و از طریق سلول های بدن جذب خون می‌شود؛ این چسب‌ها می‌توانند سطح گلوکز خون را اندازی گیری کرده و انسولین لازم را به بدن تزریق کند.

از چسب‌هایی که انسولین را به بدن تزریق می‌کنند تا کفش‌هایی که لرزش بیماران پارکینسونی را کنترل می‌کند

ربات معلمی که روی شانه دانش آموزان سوار می‌شود

یکی از محققان رباتی ساخته است که روی شانه افراد قرار می‌گیرد و به عنوان معلم در یادگیری مهارتها به کاربران کمک می‌کند این ربات که مجهز به بلندگو، میکروفن و نشان لیزری است برای برقراری ارتباط میان معلم و دانش آموز از راه دور طراحی شده است؛ به کمک این ربات و با استفاده از اینترنت و تلفن معلم می‌تواند با دانش آموز خود ارتباط برقرار کند و آموزش‌های لازم را به او بدهد.

از چسب‌هایی که انسولین را به بدن تزریق می‌کنند تا کفش‌هایی که لرزش بیماران پارکینسونی را کنترل می‌کند

تولید کفش‌های مقاوم برای بیماران مبتلا به پارکینسون

برای افرادی که دچار بیماری پارکینسون هستند راه رفتن کمی سخت می‌شود زیرا آنها به صورت مداوم در حال لرزیدن هستند و همین موضوع سبب بروز مشکلاتی برای آنها خواهد شد این کفش‌ها دارای حسگرهای قوی در پاشنه کفش هستن  و هنگامی که پا روی زمین قرار دارد سبب می‌شوند تا فاصله قدم‌های افراد مبتلا به پارکینسون کنترل شود و از بروز خطرات احتمالی مانند زمین خوردن آنان جلوگیری می‌کند.

از چسب‌هایی که انسولین را به بدن تزریق می‌کنند تا کفش‌هایی که لرزش بیماران پارکینسونی را کنترل می‌کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از روشى براى خلاصى ديابتى ها از تزريق انسولين تا كفش هايى جادويى براى بیماران پارکینسونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..