تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت امروز خودرو در بازار/توقف قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی+لیست قیمت ها

 گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از آن دارد که خبر فروش محصولات سایپا و عرضه خودروهای ایران خودرو به مشتریان باعث شده تا تب افزایش قیمت ها در بازار متوقف شود

تب افزایش قیمت‌ها در بازار متوقف شد

در بازار امروز خرید و فروش خودرو خبر فروش محصولات سایپا و عرضه خودروهای ایران خودرو به مشتریان باعث شده تا تب افزایش قیمت ها در بازار متوقف شده و تا حدودی  قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار نسبت به هفته گذشته شاهد ثبات باشد. البته هنوز پراید 111 با قیمت 40 میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت پژو405 GLX با کاهش 4 میلیون تومانی 55 میلیون تومان، پژو207 اتوماتیک با کاهش 1 میلیون تومانی با قیمت106 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین ساندرو اتوماتیک با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 108 میلیون تومان، استپ‌وی اتوماتیک با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 118 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به‌‌شرح زیر است:

قیمت امروز خودرو در بازار/توقف قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی+لیست قیمت ها

گردآوری: گروه خبر سیمر
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت امروز خودرو در بازار/توقف قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی+لیست قیمت ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..