تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمداران جدید گوگل در FCC دیده شدند

پرچمداران جدید گوگل در FCC دیده شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقت اخیر زمانی بود که اطلاعات زیادی درباره پرچمداران جدید گوگل، Pixel 3 و Pixel 3XL لو رفته‌اند اگر چه احتمال می‌رود رونمایی رسمی آن‌ها در 9 اکتبر (17 مهر) اتفاق بیفتد. روز گذشته مشخص شد که این گوشی‌ها موفق به دریافت گواهینامه FCC شده است. مدارک موجود برای این گوشی‌ها از ماه ژوئن برای FCC ارسال شده بودند و در ماه جولای به ثبت رسیده‌اند اما خبرهای رسمی از پرچمداران جدید گوگل به تازگی منتشر شده‌اند.

این دو دستگاه توسط خود کمپانی گوگل در FCC به ثبت رسیده‌اند در صورتی که نسل قبل پرچمداران این شرکت توسط کمپانی‌های HTC و ال‌جی به ثبت رسیده بودند. این حرکت از جانب گوگل شایعه طراحی شدن کامل گوشی در این کمپانی بزرگ را ثابت می‌کند که توسط مهندسان تازه استخدام شده از شرکت HTC صورت گرفته است. این مهندسان سال گذشته به تیم طراحی گوگل اضافه شده‌اند. گفته می‌شود Foxconn قرار است به عنوان شریک در تولید Pixel 3 و Pixel 3XL با گوگل همکاری کند. کمپانی Foxconn در زمینه ساخت گوشی‌های آیفون با اپل همکاری می‌کند.

مدارک FCC از گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3XL هیچ اطلاعات جدیدی نشان نمی‌دهند به جز مجهز بودن هر دو گوشی به شارژ بی‌سیم اگر چه این خبر به عنوان شایعاتی درباره این گوشی‌های جدید از قبل منتشر شده بود. همانگونه که قبلا هم پیش‌بینی شده بود، گوشی‌های جدید گوگل از فناوری‌های LTE، NFC، وای-فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

Pixel 3 و Pixel 3XL گواهینامه FCC دریافت کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمداران جدید گوگل در FCC دیده شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..