تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکه دستگیر شد

جرارد پیکه بازیکن سرشناس بارسا توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش شمانیوز: جرارد پیکه متهم به رانندگی بدون گواهینامه شده اس. او توسط پلیس محلی دستگیر شده است و اگر جرمش ثابت شود، تا 6 ماه قادر به رانندگی نخواهد بود. در اسپانیا به هر دارنده گواهینامه 12 امتیاز داده می شود و طبق اخبار جرارد پیکه تمام این امتیازات را از دست داده و در صورت گناهکار بودن، علاوه بر محرومیت از رانندگی، مدافع بارسلونا ممکن است به مبلغ 6000 یورو جریمه شده و حتی به مدت شش ماه به زندان محکوم شود.
در هفته های اخیر جرایم رانندگی گریبان برخی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را گرفته و بعد از دستگیری هوگو لوریس به دلیل رانندگی در حالت مستی، حالا مشکل دیگری برای جرارد پیکه ایجاد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکه دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..