تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش ارز حقیقی‌ها در بازار ثانویه ممکن شد

با اتخاذ تصمیمات جدید در سامانه نیما، از این پس "اشخاص حقیقی دارنده ارز در خارج از کشور" و " شرکتهای دارنده حواله ارزی" که ارز آنان ناشی از صادرات کالا نبوده ، می توانند ارز خود را در این سامانه به صرافی‌ها به فروش برسانند.

به گزارش شمانیوز: براساس تصمیمات جدید مبنی بر عمق بخشی به بازار ثانویه، از روز چهارشنبه 7 شهریورماه امسال، امکان فروش حواله ارزی برای کلیه اشخاص (اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی) در سامانه نیما فراهم شده است.

بر این اساس از این پس "اشخاص حقیقی دارنده ارز در خارج از کشور " و " شرکت های دارنده حواله ارزی" که ارز آنان ناشی از صادرات کالا نبوده و یا دارای کارت بازرگانی نیستند مثل شرکت‌های خدماتی و صادرکنندگان خدمات می توانند ارز خود را از طریق سامانه جامع تجارت در سامانه نیما به صرافی‌ها به فروش برسانند.

تصویر 2 از سامانه تجارت نشان می‌دهد با اضافه شدن گزینه «عملیات ارزی» فروش ارز گروه‌های جدید به صرافی‌ها امکان پذیر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش ارز حقیقی‌ها در بازار ثانویه ممکن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..