تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Bike Racer 2018 v1.4

بازی Bike Racer 2018 دنیای مسابقات موتورسواری را به شما ارائه می‌کند که در آن می‌توانید به سوارکار نهایی تبدیل شوید. از میان موانع پیشروی کنید تا در حداقل زمان ممکن به خط پایان برسید و به بالا صعود نمایید. تم صحرا را با حرکات واقع‌گرایانه و جلوه‌های سه‌بعدی کاوش کنید. با بالاترین دنده حرکت کنید تا به حداکثر سرعت برسید، بدون اینکه سقوط نمایید.

موتور خود را در مسیرهای پر پیچ و خم بر روی جاده‌های شگفت‌انگیز بیابانی، آفرود کوهستانی و جاده‌های شهری برانید و مراقب پیچ‌های خطرناک نیز باشید. هیجان راندن موتور در یک استادیوم بزرگ، پر از دست‌اندازها و پرش‌ها را تجربه کنید. ثابت نمایید بهترین قهرمان موتورسواری هستید و به بالای جدول امتیازات صعود نمایید.

ویژگی‌ها :

یک بازی موتورسواری رایگان را تجربه کنید!

شامل ده‌ها وسیله نقلیه شگفت‌انگیز

محیط‌های سه‌بعدی شگفت‌انگیز با تم‌های بیابانی

مسیرهای مسابقه‌ای سرعتی با موانع چالش‌برانگیز

دوستان فیسبوک خود را به چالش بکشید

دارای کنترل‌های ساده و شهودی برای راندن موتور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Bike Racer 2018 v1.4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..