تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم The Matrix 1999 دوبله فارسی

دانلود فیلم The Matrix 1999 دوبله فارسی

نام فارسی: ماتریکس

اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: ۸.۷

ژانر: اکشن،علمی تخیلی

فرمت:MKV

کیفیت: BluRay

مدت زمان: ۱۳۶ دقیقه

محصول کشور: آمریکا

سال ساخت: ۱۹۹۹

کارگردان: Lana Wachowski,Lilly Wachowski

بازیگران فیلم The Matrix 1999: Keanu Reeves,Laurence Fishburne,Carrie-Anne Moss,Hugo Weaving,Gloria Foster,Joe Pantoliano,Marcus Chong,Julian Arahanga,Matt Doran,Belinda McClory,Anthony Ray Parker,Paul Goddard,Robert Taylor,David Aston,Marc Aden Gray

خلاصه داستان فیلم The Matrix 1999: توماس ای. اندرسون مردی است که زندگی دوگانه‌ای دارد. در روز او یک برنامه نویس یک شرکت نرم افزاری است و شب‌ها هکری تحت عنوان نئو. نئو همیشه به دنبال فهمیدن حقیقت زندگی‌اش بوده است، اما حقیقت خارج از تصور اوست. او با یک هکر افسانه‌ای بنام مورفیوس که توسط دولت بعنوان تروریست شناخته شده، ارتباط برقرار می کند، و به همین خاطر تحت تعقیب پلیس قرار می گیرد. مورفیوس نئو را در دنیای واقعی بیدار می کند، یک سرزمین بایر و ویران، جایی که ذهن اکثر انسان‌ها توسط گونه‌ای از ماشین‌ها، در ماتریکس اسیر شده‌ است. اکنون نئو باید بعنوان یک شورشی در دنیای ماشین‌ها به ماتریکس بازگردد و با مامورها مقابله کند، ابر برنامه‌های قدرتمند کامپیوتری ای که وظیفه دارند نئو و تمام شورش انسانی را سرکوب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم The Matrix 1999 دوبله فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..