تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازخوانی «خاک آشنا» از اسماعیل فصیح در رادیو تهران

کتاب «خاک آشنا» اثر اسماعیل فصیح، در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌شود.

به گزارش سینماخبر کتاب «خاک آشنا» اثر اسماعیل فصیح در ۶ قسمت ۲۰ دقیقه ای، هر شب بین ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲۴ از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران شنیده می شود.

داستان های کتاب «خاک آشنا» اغلب در تهران و محله درخونگاه و گلوبندگ می گذرد و وجه مشترک شخصیت های آن، پایبندی به آداب و رسوم سنتی و روحیه فداکاری و جوانمردی است.

اسماعیل فصیح در سال ۱۳۱۳ در محله درخونگاه تهران به دنیا آمد و در سال ۱۳۸۸ درگذشت. از کتاب های او می توان به این عنوان‌ها اشاره کرد: «دل کور»، «داستان جاوید»، «ثریا در اغما»، «باده کهن»، «اسیر زمان»، «بازگشت به درخونگاه»، «تلخکام»، «دیدار در هند»، «عقد و داستان های دیگر»، «کشته عشق» و «خاک آشنا».

تنظیم رادیویی داستان های به هم پیوسته کتاب «خاک آشنا» با سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی، تهیه کنندگی رضا قربانی، صدابرداری محسن فراهانی و صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازخوانی «خاک آشنا» از اسماعیل فصیح در رادیو تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..