تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی فرا رسیدن روز ملی قرقیزستان را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی قرقیزستان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط در همه زمینه ها با جمهوری قرقیزستان قائل نیست. صراط:

حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی قرقیزستان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط در همه زمینه ها با جمهوری قرقیزستان قائل نیست.

به گزارش فارس در این پیام خطاب به سورنبای جئین بکوف رئیس جمهوری قرقیزستان آمده است: فرا رسیدن روز ملی کشورتان را به جناب عالی صمیمانه تبریک می گویم.در پرتو اراده روسای جمهور و تلاشهای مقامات دو کشور، مناسبات مودت آمیز فی مابین در چارچوب احترام متقابل و منافع مشترک در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، توسعه و گسترش یافته است. امیدوارم با اجرای توافقات انجام گرفته در سفر اینجانب به بیشکک در دی ماه 95، شاهد تحکیم و تعمیق مناسبات همه جانبه باشیم. مایلم تاکید نمایم که جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط در همه زمینه ها با جمهوری قرقیزستان قائل نیست.از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و کامیابی و سربلندی مردم جمهوری قرقیزستان را مسالت دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی فرا رسیدن روز ملی قرقیزستان را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..