تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان آغاز شد

ساعتی پیش سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان آغاز شد.

به گزارش بولتن نیوز، مراسم افتتاحیه که از ساعت 10:30 صبح شروع شده در محل آمفی تئاتر روباز پارک شانو با حضور گروه های نمایشی و مهمانان رسما شروع بکار کرد.
در مدت 4 روز تعداد 39 نمایش در 7 بخش، 112 بار در مکان های مختلف برای عموم مردم اجرا خواهند شد.
این آثار شامل 20 نمایش در بخش مسابقه آزاد، 4 نمایش در بخش مسابقه آیینی سنتی، 5 نمایش خارجی، 4 نمایش در بخش کودک و نوجوان، 4 نمایش در بخش مرور و 2 نمایش در بخش های ویژه و مهمان هستند.
مراسم اختتامیه جشنواره نیز در روز سه شنبه 13 شهریور از ساعت 10 صبح در سالن نشاط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
در این جشنواره نمایش زبان شهر، نوشته و کارگردانی مشترک سیلوی فور، کریستوف شاتلان، مینا بزرگمهر و هادی کمالی مقدم، محصول مشترک ایران و فرانسه (گروه هنری نوار ایران و تئاتر پودینگ فرانسه) ، نمایش سربازها، نوشته و کارگردانی تسولاک ملک گالستین، محصول ارمنستان ، نمایش برشی از یک کتاب، نوشته آرام صالح، کارگردانی شه مال احمد، محصول اقلیم کردستان ، نمایش با من اجرا کن، نوشته و کارگردانی خورخه اگناسیو رودریگس، محصول اسپانیا ، نمایش حق من کو؟، نوشته و کارگردانی هونه ر طاهیر، محصول اقلیم کردستان، اجرا خواهند داشت که در مجموعه چهار کشور خارجی اجرا خواهند داشت.
از جمله گروه ها و شخصیت های حاضر در جشنوار می تواند به حضور توفیق حیدرف، مدیر تئاتر دولتی جمهوری آذربایجان، به عنوان مهمان ویژه در این جشنواره خبر داد .
این جشنوارە کە سیزدهمین دورەی آن در حال برگزاری است، جشنوارەای سالانە بودە کە جایگاه ویژەای در میان هنرمندان حوزەی تئاتر کردستان و ایران دارد.
هنرمندان شناخته شده کرد قطب الدین صادقی و فاتح بادپروا (دبیر اجرایی جشنوارە) از داوران این دورە از جشنوارەی تئاتر خیابانی مریوان هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..