تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




٤٢هزار نفر انتخابات پارلمان اقلیم کردستان را نظارت میکنند

سخنگوی کمیسیون عالی انتخابات و همەپرسی در اقلیم کردستان اعلام کرد فردا یکشنبە یازدهم شهریورماه، برای انتخاب ناظران بر صندوق های...

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی کمیسیون عالی انتخابات و همەپرسی در اقلیم کردستان اعلام کرد فردا یکشنبە یازدهم شهریورماه، برای انتخاب ناظران بر صندوق های انتخابات قرعەکشی خواهد شد.

شیروان زرار،سخنگوی کمیسیون عالی انتخابات و همەپرسی دقایقی قبل به تلویزیون بارزانی گفت:
“نزدیک بە ١٠٠ هزار نفر برای نظارت بر انتخابات نام نویسی کردەاند”.
وی گفت: “برای برگزاری انتخابات بە ٤٢ هزار نفر ناظر نیاز داریم، باید فردا ساعت ١٠ صبح، قرعەکشی برای انتخاب این افراد برگزار شود، چند روز دیگر نیز چندین دورەی آموزشی برای افراد انتخاب شدە برگزار خواهد شد”.
این مسئول خطاب بە جریانات سیاسی اعلام کرد،ما بە عنوان کمیسیون انتخابات آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داریم و هیچ مشکلی در این راستا ندارم ، جریانات سیاسی هرگونە نقدی داشتە باشند ما پذیرای آن هستیم”.
شایان ذکر است که پنجمین دورەی انتخابات پارلمان کردستان در هشتم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «٤٢هزار نفر انتخابات پارلمان اقلیم کردستان را نظارت میکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..