تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مؤسسه یاسین گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه یاسین گلستان، از برگزاری دوره‌های متنوع قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی این مؤسسه خبر داد.

نگاهی بر فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مؤسسه یاسین گلستانسیدمرتضی حسینی‌امین، مدیر مؤسسه یاسین گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: دوره‌های متنوع قرآنی مانند روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن در تمامی مقاطع سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی فصل تابستان در مؤسسه یاسین گلستان در حال برگزاری است.
مدیر مؤسسه یاسین گلستان ادامه داد: دوره‌های دیگر و کلاس‌های فرهنگی نیز در کنار کلا‌س‌های قرآن در حال برپایی است و حدود 100 قرآن‌آموز و چهار مربی در فصل تابستان در مؤسسه حضور دارند.
حسینی‌امین بیان کرد: با توجه به مناسبت‌های مذهبی در فصل تابستان، جشن‌هایی را در این مؤسسه برپا کردیم که با استقبال بیش از دو هزار نفر مواجه شدیم. در این مدت جشن دهه کرامت را با همکاری صداو سیمای گلستان برگزار، همچنین با همکاری سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری گرگان، جشن‌های مذهبی را برپا کردیم.
امین با اشاره به این‌که اردوهای تفریحی را در این دوره برگزار کردیم، عنوان کرد: در روز عید غدیر هم دیدار با سادات داشتیم.
حسینی‌امین اظهار کرد: این مؤسسه در سال 70 فعالیت خود را آغاز کرد، این در حالی است که مجوز خود را از سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در سال 83 اخذ کرده است.
یادآور می‌شود، مؤسسه یاسین گلستان، در گرگان، خیابان طهماسبی، ابتدای کوچه هجرت واقع شده است.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مؤسسه یاسین گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..